Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

Plus igen efter mf/ma

En till som känner sig allt annat än pigg, har kommit hem från kalasfirande precis. Ryggläge i sängen känns det som, håller på o gå av på mitten!

• toksnippa
    Happiness skrev 2010-10-25 14:44:52 följande:

Var väldigt känslig igår. Såg en film...tror den heter Vid din sida...Julia Roberts. Gud vad jag hulkade..inte likt mig. Så nu får jag räkna med att graviditeten går in i en ny fas....den känslosamma. Suck! Ja jo jag vet att det är för att man ska sänka sin psykiska gard och lättare kunna ta emot barnet och läsa dess behov. Men ändå jag tycker det är så himla jobbigt att bli så känslig. Är ju det redan innan liksom

Men åh, den filmen hulkar jag för gravid såsom inte gravid! Och då är jag inte den som hulkar för mycketFlört
  • toksnippa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-30 17:53:54 följande:
    Efter ca 4 timmar på akuten blev det inläggning med bricanyl.. Återkommer när jag fått hit laddare och grejer. Klappa era magar och njut av bebis! Kram fina mammor!
    Usch då, hoppas den får stanna ett tag till hörru!!
    underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 30)
  • toksnippa

Har haft full rulle hela helgen, och då det varit lugnt så har man slappat i sängen framför tv'n

Idag ska maken fixa ihop tacos, är så sugen på det!

underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 30)
  • toksnippa
    rontgensyrran: uschja.. önskar man kunde trolla för dig så du kunde få lugn o ro, slippa detta jobbiga. Efter regn kommer solsken och det är du värd! Kram!
    underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 31)
  • toksnippa
    rontgensyrran skrev 2010-11-03 10:18:16 följande:
    Tack vännen. Jag försöker att tänka så med men det är tyvärr inte lätt att se vägen ut, när det är så mycket tråkigheter. Jag brukar alltid säga att allt har sin mening. Jag hoppas verkligen att detta för något bra med sig.

Kram
    Förstås, det känns förmodligen väldigt motigt nu men du kommer starkare ur det! Tänker på dig iallafall, du är stark som bara den!
  • toksnippa

Sund du är som lyssnar på kroppen och söker hjälp när de blir för tungt rontgensyrran!! Hoppas du får komma dit tidigare än torsdag iallafall! KRAM KRAM KRAM!

Vi var för nyfikna för att inte kolla upp det Väntar pojk här med.

• toksnippa

För oss hade det ingen betydelse alls vilket kön det nu än skulle bli - att ha försökt i 8 år gör sitt, man vill bara lyckas och få ett friskt barn. Att önska sig ett specifikt kön känns som ett hån för oss - men alla är vi olika, och det respekterar jag.

• toksnippa

För oss spelar det ingen roll, och vill inte att någon som önskar sig något specifik kön ska skämmas bara för jag skrivit som jag gjorde. Det blir ju älskat hursom!

Happiness: vi försökte själva i tre år innan vi blev utredda - utredningen blev jättebökig och tog extrem lång tid, sedan hade de missat viktiga prover så när vi väl hamnade i IVF-karusellen så visade det sig att vi måste göra om vissa delar - och fick ingen förtur där inte. Så vi har fått väntat extremt länge och sedan kö-tid på det.  Använt oss utav spermadonation med IVF.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma