Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Nuttans Mamma skrev 2011-03-21 18:27:44 följande:
    Jag gick in i vecka 7 idag.. tack.. :O) Är det någon som gått "så kort" som jag :O)
    jag är i v12+4 så jag e inte så långt gånget jag heller..

hur mår du??
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-21 18:26:26 följande:
    Då är du 3 veckor före mig ca så det kanske inte är så konstigt då.

Usch att må så illa som du gör. Jag mår sämst på förmiddagar runt 10, skitjobbigt och så kan det sitta i tills jag går och lägger mig. Det var nån här som tipsade mig om kall coca-cola med mycket is i och det tar jag till när det är outhärdligt och det hjälper ganska bra faktiskt om jag dricker i små klunkar.

Är du sjukskriven för ditt illamående?
    jo cola dricker jag med. de hjälper lite iaf med att man får i sig lite energi.  nja jag e sjukskriven redan. långtids sjukskriven. har arbetstränat nu i ett år men idag va sista dagen. så nu e jag sjukskriven igen. har dock stora problem med fk så jag e inte så glad.
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-21 20:05:09 följande:
    Hemma efter en halvdag me fika me en kompis, en förbi ma & pa för o hämta skötbordet som pappa målat svart, såå fint! Så nu står det ÄNTLIGEN på plats!!

Däremot.. haft mer rosa flytningar idag.. så nu kanske de e dags o ringa in ändå o kolla me dom!
    mmm ring och kolla upp de:)
  • Sir Bubbalots mamma

bra!! berätta va dom säger!! hehe

• Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-21 20:21:31 följande:
    Haha i will! Ge mig 5 min bara ;)
    haha nääää.. nuuu.. jag e ju nyfiken.. :P
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-21 20:43:29 följande:
    Såklart!! :) Tar som vanligt me datan in, haha - tidsfördriv! ;) Men ngn Devin blire icke än! Ska bli kul o se om hela slemmisen e borta eller hur mycke ja e öppen.. eller om tappen e påverkad mer.. osv ;)

Stänger ner här nu för o spara batteri så de räcker därinne! Återkommer om en stund :)
    Lycka till :) KRAAAM!!!
  • Sir Bubbalots mamma

Ohh se där de händer ju saker!!

• Sir Bubbalots mamma

Odd jag har typ 20 tester jag med bara säg till om du vill ha! Haha

Jag köpte typ 25 å använde 3 innan mitt plus!

• Sir Bubbalots mamma

Tegelbo jag lider med dig! Jag har själv nyss avslutat min arbetsträning och är nu sjukskriven igen!blev kommer nog inte få mer pengar av fl TROTS jag har typ ett är med dagar kvar! De e sjukt hur de kan få behandla en! Jag anmälde min handläggare på fk igår då hon behandlat mig riktigt kränkande! Så skriv ner allt som dom gör som e galet! Samla ihop de å sen lämna in en skriftlig anmälan till chefen! Gäller även dom på kommunen! Maila mig om du vill ha konkreta tips på hur du ska gå tillväga både med anmälan som rättigheter å dyligt!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma