Evve81 skrev 2011-03-11 21:47:56 följande:
Färnevik och Småland. JÄTTESTORT grattis till er båda!
Småland: Jag gissar på 4265g och 54 cm!
Jag har såklart lyckats sova bort HELA fredagskvällen i soffan.... Har åkt på jordens förkylning och är nästan utan röst också. Känns bara så trist att alltid vara så himla trött. Jag är ett fantastiskt trevligt kvällssällskap och jag har bara jobbat 9.30-16.30 idag. Nästa fredag jobbar jag 06-16.30 (har fått lite extra jobb) sedan ska jag ut och bowla med mina kollegor äta gomiddag och gå på pub. jag blir ju då chafför men efter att ha legat dödstrött i soffan ikväll undrar jag hur jag ska orka.....
Jag är också jättetrevligt kvällssällskap...NOT men jag bor ju själv så jag kan vara gnällig och trött och tycka det är rätt jobbigt just nu.
Har lite ont i magen nu, kanske inte så bra att leva på vatten hela dagen och sedan äta en liten burk majs och sitta där i 45 min och pilla med det, har fått i mig 2 glas coca cola också, magen kanske fick sig en chock.
kajsalisa skrev 2011-03-11 21:52:17 följande:
Jag tror att det kan vara svårt att höra nåt med ett Angelsound redan Telgebo, men jag är inte säker. Jag skaffade inte mitt förrän i v 14 eller nåt när jag var nojjig under spökveckorna. Googla på Angelsound så kan du säkert hitta massor av info.
Angående hudlotion så duttande jag bara på en klutt så att det gled bra...
Ja nu tänkte jag inte börja använda den utan först tidigast i.12 om jag nu köper den. Får se, skall nog läsa på lite mer. Bruksanvisningen till den skulle följa med men är på engelska och jag är inte så vidare haj på det.