Plus igen efter mf/ma
vad jag förstått av digitaltest från cb är att pluset ska man förlita sig på men att veckorna "bara" har typ 70% tillförlitlighet, dvs de kan visa fel... Det enda som är riktigt säkert är att "gravid" stämmer...
vad jag förstått av digitaltest från cb är att pluset ska man förlita sig på men att veckorna "bara" har typ 70% tillförlitlighet, dvs de kan visa fel... Det enda som är riktigt säkert är att "gravid" stämmer...
Detta letade jag upp om clear blue digitaltest med veckoindikator:: "hCG-nivån varierar mellan olika kvinnor, och det är därför möjligt att veckoindikatorn kan visa felaktiga resultat ibland."
mango, sharon, päron, ananas, kiwi, finns massor MCT...
och ja hon är jättefin! Idag håller hon dock på att reta gallfeber på sin mamma... vägrar sova! :)
jag och wilda ska kolla ice age på tv 4 +... lagom seriöst en fredag! :)
mct, vi finns här! nu har min lillskrutt äntligen slagit igen sina blå. får hoppas att det är för kvällen.
Så ska ja vänta på läkarn.. dom kommer göra UL iallafall.. hm? För ont i magen ska man inte ha.. nänä.. men hoppas på VUL så dom kan kolla tappen! De är ju de viktigaste hääär nu va.. ;)