• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

vad jag förstått av digitaltest från cb är att pluset ska man förlita sig på men att veckorna "bara" har typ 70% tillförlitlighet, dvs de kan visa fel... Det enda som är riktigt säkert är att "gravid" stämmer...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Detta letade jag upp om clear blue digitaltest med veckoindikator:: "hCG-nivån varierar mellan olika kvinnor, och det är därför möjligt att veckoindikatorn kan visa felaktiga resultat ibland."

• Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 18:37:04 följande:
    håller med och anmält det men det var fel iofs
    tack för anmälan... tycker om dig också!
  • Mabaja

mango, sharon, päron, ananas, kiwi, finns massor MCT...

och ja hon är jättefin! Idag håller hon dock på att reta gallfeber på sin mamma... vägrar sova! :)

• Mabaja
    maria204 skrev 2011-03-04 18:49:31 följande:
    På spåret är väl ikväll? Får ju inte missas. Sofy får hålla igen under tiden!
    kniiip sofy!
  • Mabaja
    Marlyn skrev 2011-03-04 18:50:17 följande:
    Jag är så jä*la trött på att läsa detta nu.....

Telgebo... du är gravid!

Vissa av oss har inte den lyxen!!!!!!!
    ta hand om dig! det är så himla orättvist! hoppas att kroppen orkar reda ut x:et på egen hand så du slipper operation. kram till dig!
  • Mabaja

mct, vi finns här! nu har min lillskrutt äntligen slagit igen sina blå. får hoppas att det är för kvällen.

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:58:34 följande:

Så ska ja vänta på läkarn.. dom kommer göra UL iallafall.. hm? För ont i magen ska man inte ha.. nänä.. men hoppas på VUL så dom kan kolla tappen! De är ju de viktigaste hääär nu va.. ;)

säg till att de ska kolla om du öppnat dig nåt! Eller ja lite är du ju öppen eftersom vattnet sipprar/sipprat. :)
  • Mabaja
    Muffe skrev 2011-03-04 19:09:37 följande:
    Sugar - blev det nån "spa-kväll"

Jag duschade länge, peelade kropp och ansikte, hade ansiktsmask, försökte raka mig haha och nu är jag heeeeet slut. Magen är stenhård och har sammandragningar var 30:e minut ungefär, men det är väl normalt så länge de inte gör ont...

Nu blir det snart fruktsallad och en gravidtidning och sen brynplock och lite så...
    Låter som en härlig kväll! Ang sammandragningar, din kropp vill att du tar det lugnare- tydligen ansträngande att spa:a sig hemma! :) Jag körde med spegel när jag skulle raka underredet i slutet... och benen lade jag upp på väggen så nådde man fint! haha...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma