Inlägg från: lacamilla |Visa alla inlägg
  • lacamilla

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Hej alla!
    Jag fick tvillingar fen 5 februari. Har inte varken tid eller ork att sitta så mycket vid datorn så därför skriver jag aldrig.
    MEn en sak ni gärna får hjälpa mig med, jag vill byta vagn nämligen. Har en urban jungle nu som jag inte är helt nöjd med. Jag har hittat en annan vagn, men det är 79 cm bred. urban junglen är bara 73 så då har jag inte behövt tänka på tunnelbanor, bussar m m. Men min fråga är då, till er som har en 79 cm vagn, kommer man förbi o fram överallt? Tex i kassorna i affärerna, genom vanliga dörrar osv? Ute bland affärer o folk helt enkelt? SNälla svara, då jag inte kan bestämma mig om jag vill ha vagnen eller inte just för detta....

Hoppas ni alla mår bra! Tänk vad tiden går fort, mina är snart 4 månader !=)

• lacamilla
    bananflugan82 skrev 2010-05-27 17:46:31 följande:
    Jag har en som bara är 70cm bred, och jag hade inte kommit igenom nånstans känns det som om det varit bredare.. genom larmbågarna på ICA t.ex., på Apoteket osv.. det är sjukt trångt överallt. På bussen här är det inga problem för dörrarna är såpass breda och det är bra plats för barnvagnar, men det är nog enda stället.
    Oj bara 70 cm! Vad har du för vagn? Jag funderade på larmbågarna med...
    Men man kan ju undra varför det säljs såna vagnar om man inte kommer fram med dem? Eller, någon måste ju köpa dem om de finns...
  • lacamilla

sansad, ok =)
    Men jag har iaf bestämt mig för att beställa vagnen, men jag ska ha kvar min urban jungle oxå! Haha...

ni som är intresserade kolla www.swekidz.se.

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010