Vi som hade Bf januari/februari 2010
Hej, Undrar om jag får vara med i denna lilla gruppen :) Har tvillingflickor som föddes den 15/2 i v. 29+2!
Hej, Undrar om jag får vara med i denna lilla gruppen :) Har tvillingflickor som föddes den 15/2 i v. 29+2!
Tack! jodå här går det bra! Sambon har börjat jobba nu igen efter semestern och stora tjejen har börjat på dagis igen. Här hemma är det ju fullt upp ändå! Som tur är så har dem samma rutiner. Äter samtidigt, sover samtidigt osv.
Här har det också varit gnälligt idag!! Ebba har varit förstoppad och sen fick hon feber på det också. Stackars de små. Hon har haft problem med magen innan. Är tydligen ett vanligt problem på för tidigt födda.
Mina har väl inte kommit så långt i utvecklingen ännu mer än att börja greppa saker och rulla runt. Och tänder finns där inga heller men dem är ju inte mer än 3,5 månad egentligen!!
Vi har sagt 2 barn hela tiden och först så fick vi ju ett, men andra gången så blev det ju 2!! Men nu får det vara nog iallafall. Fast visst är ju bebisar så söta. Inte för att mina är så stora ännu men det är ju ändå något speciellt när dem är nyfödda :) Vem vet det kanske blir en sladdis om några år! (eller två)
Idag blir Ebba & Clara redan 6 månader. Tänk va tiden går fort. Känns som det var igår man låg inne på neo med dem och trodde att man aldrig skulle få komma hem! Men hem kom vi och har ju varit hemma i 4 månader :)
Jag hade p-stav för ett par år sen. Funkade superbra och mensen försvann nästan helt!! Skönt att slippa tänka på att man ska skydda sig när den sitter i armen hela tiden! Funderar på att sätta in en stav igen.