Vi som hade Bf januari/februari 2010
Hej & hå 

Här har det HÄNT grejor, ser jag.... Happy me666 HÄR.... by the way 
Stort GRATTIS tjejen "ORSINO"..... det kommer att bli JÄTTE BRA ! Och jag förstår att du är chockad, det hade ju en annan oxå varit hehehe 
Mina kottar väger oxå MASSOR nu... de ä uppe i 9 Kg... och lillpajasen Benjamin.... står på alla fyra o gungar frammåt - så snaaaart kommer han att krypa rundor.... Inga tänder i sikte i dagsläget...
Sover OTROLIGT bra.... så här slipper man gå upp kl 05.... vid ca 9 brukar de bli hungriga och ibland ligger vi å drar oss till nästa mat tillfälle,,,, Ja, så har det varit nu när mannen har haft SEMESTER... 
De har intagit sina gåstolar oxå och sitter där o leker en liten stund och rullar liiiite bakåt.... och de har även provat sina matstolar.... och de ÄLSKAR verkligen att sitta där,,, för då har de rätt bra koll på oss, hihi...
Den 19 är det dax för Boeltestet och ny vägning & mätning.... Tjejen ä längre än killen och hon traggar som bara den.... och båda stormtrivs av att åka vagn & bil... De är faktiskt MYCKET snälla..... säger typ till när de vill ha mat, KÄRLEK eller om nån av de skulle ha ont i den lilla magen...
Nåväl, så här ser det iaf ut hos oss för tillfället...
See ya