glasvas skrev 2010-10-25 13:57:30 följande:
Usch! Såna nätter har jag haft nu i flera veckor! Jag kan bara inte somna om och killarna vaknar och bökar, eller vaknar inte ens utan bara bökar runt. Och precis när man somnat så blir man väckt igen. Får liksom aldrig sova klart mina sömncykler... Jag är ett levande lik vissa dagar. Vet inte hur jag ska lösa det heller, för det är ju inte deras sömn som är problemet utan min egen.
Jag lagar knappt nån barnmat själv alls, de vill inte äta det jag lagar. Men jag provar då och då och ibland funkar det. Men jag håller med, det är mycket burkar att släpa hem, och det är ju inte direkt gratis! V håller flaskan själv, men D bara leker med den om han får hålla.
Märker också att de har väldigt roligt med varandra! Ligger och gapskrattar i en enda stor hög, det värmer hjärtat!
Skriver kontrakt på nya huset på onsdag, ska bli så himla kul! Vi kommer dessutom in innan jul så killarna får sin första jul i sitt nya hem
Vad jobbar ni alla med förresten? Jag är informatör och grafisk formgivare. Blir ju ingen tillbakagång till jobbet för min del på ett tag, har funderat lite på vårdnadsbidrag, man får ju ett för varje barn.
Det låter riktigt jobbigt så som du har det! Du kan inte få nån hjälp? Du behöver verkligen sova du som är gravid också.
Kul med huset! Riktigt spännande
Jag jobbar som personalsekreterare inom omsorgsförvaltningen i en kommun. Ett riktigt kul och omväxlande arbete