hanide skrev 2010-05-18 20:51:40 följande:
Åh vilka härliga bilder!!!! Det är sååå svårt att få med det där härliga skrattet. När jag tar fram kameran blir de jätteallvarliga haha.I natt fick Simon feber efter sprutan, 38,7 grader. Han var pigg och glad men han fick en alvedon och sen fick han ligga i bara blöjan. I morse var allt som vanligt och så har det varit hela dagen. De har varit så goa. Det var tur att jag började ge mer mat haha. Stackarna, så har de varit hungriga och gnällt....Vad kul med babymassage. Jagvar själv inne på om vi skulle börja men vi höll på med babysim så vi hoppade över det. Nu ångrar jag det lite grann för babysimmet är över och det hade varit skönt att ha en stående aktivitet inbokad varje vecka.
Haha, jag vet. Dom kan ligga och prata en massa och vara hur glada som helst, så tar jag fram kameran eller videokamran, och då slutar dom genast.
Ja, det var jätteroligt med massagen! Väldigt mysigt att få lära sig det och kunna fortsätta med det sen. Det blir liksom en lugn stund mitt i allt annat. Och det bästa med tvillingar är ju att mamma och pappa får varsin bebis.