Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Jag måste väl säga att jag är den som har haft tur med vikten då. Ser precis ut som innan graviditeten inga förändringar förutom att man har gått ner i bröststorlek. Men annars så står jag stilla på 49 kg och ja vill absolut inte gå ned mer va nere på 46 ett tag men då såg jag sjuk ut. Har väldig lätt att gå ner och det kan va ganska jobbigt men nu har man hittat en balans med kost och motion som funkar (äntligen) inte kul att bli kallad anorektiker när man avslut inte är det och kämpar för att inte se ut som så. Kanske låter skrytsamt men tyvärr är det så de är :/

• Mammat3

Våra passar fortfarande men när de är dags har vi haft tur att få 25% på bilbanstolar fick de när vi tecknade försäkringen så 50% på två stolar är helt okej tycker jag :)

• Mammat3

Idag ska jag på min magnetröntgen hoppas man får några svar nu så att man slipper sjukhuset ett tag framöver. Ser ju inte direkt fram emot besöket men de måste ju göras usch usch......

• Mammat3
    frökenmumin skrev 2010-08-26 09:22:51 följande:
    Vad har jag missat, varför ska du på magnetröntgen?
    skulle kolla kroppspulsådern hade en förhöjning i den under graviditeten och tillsammans med mitt blåsljud är det ingen bra kombination. Så det är bara en säkerhetskontroll skulle ja tro.....
  • Mammat3

Idag fyller sonen 3 år så morgonen har varit stressig men nu är allt till kl
    A
    Kalaset klart. Det är ju helt sanslöst vad tiden går tre år och då har man hunnit med att skaffa två till. Känns som de va igår man kom hem från bb med sonen. Mammas pojke har blivit stor :)

• Mammat3

Hej sonens födelsedag slutade inte så roligt... Fick åka upp till akuten för min syster va där pga att hon inte såg på ena ögat. Läkarna trodde det kunde bero på en tumör för dom hade sätt något som de inte visste vad det va. Hon är inlagd nu och jag hoppas man får lite svar idag iallafall. Men fy vilken oro man har nu....

• Mammat3

Tack alla :) systern mår bra men dom vet fortfarande inte vad det är men dom har uteslutit tumör ( tack för det) Kalaset blev han hel nöjd med och alla presenter med. hör och häpnad så var favorit grejen en tröja med riddarmotiv han har vägrat ta av sig den sen han fick den igår morse :) va en liten kille här som hade lite problem med tvillingarna när dom körde på honom i gå stolarna han fick sej en rejäl utskällning utav Sonen när han va lite elak mot dom kunde inte låta bli att tycka att dr va lite gulligt när han skyddade sina syskon :)

• Mammat3

Vinteroveraller är ett bestyr... Man vet ju inte vad man ska ta för storlek kan ju va skönt om dom inte växer ur dom på en gång men ja bet ju inte hur långa dom är ännu. Får nog ta
    Storleks beslutet efter nästa BVC besök i sep då får ja nog lite mer koll :)

• Mammat3

Orsino när va det du skulle få din 3 e?? Har du bestämt hur de blir med vagn och så?

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010