Vi som hade Bf januari/februari 2010
bananflugan82 skrev 2010-05-20 10:54:18 följande:
Jag fick sova till 9 idag! Brukar vakna nånstans mellan 8 och 9.. vi har hängt upp ett mörkt skynke för killarnas fönster för å fort det blir ljust, så vill dom inte somna om och sova mer. Men sen vi gjorde det så lurar vi dom. Men har dom bestämt sig för att gå pp så ska dom gå upp, det går inte att "lura" dom längre. Innan kunde jag ta över dom till vår säng när dom ätit morgonmålet så kunde vi sova två timmar till, men det funkar inte längre! Dom ska upp i sina liftar (jag har dom där dagtid), och med mig ut i köket när jag fixar frukost till mig och så. Något annat går inte. Jag fortsätter listanSansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
Ååå vad jag är avundsjuk, mina killar är riktigt morgonpigga precis som sin storasyster. Imorse slog Melvin upp ögonen halv sex och var sådär härligt glad. Det var bara att kliva upp

, men jag ska inte klaga, jag lägger dom ju mellan 18-19 på kvällen, dom vaknar en gång för mat och vaknar sen runt 6 på morgonen. Men 9,
in my dreams skulle jag säga ....hahahaha...
Och nu fortsätter jag
Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4