bananflugan82 skrev 2010-10-12 09:37:03 följande:
Jag får nog inse att vi har sömnproblem här hemma.. när hände detta liksom? Från sovande barn till HELL! Andra natten med uppvak varje timme, nästan på exakta klockslag! Från 01 och frammåt så är det kört. O sover jättedåligt, har vaknat två gånger och gallskrikit, för han har vänt sig från mage till rygg och armen har fastnat under honom på något vänster, såg inte ett dugg skönt ut så jag förstår att han blev ledsen! Sen har det bara varit blandat med gnäll o gråt och oroliga uppvak.. han vaknar inte upp ordentligt så att säga, utan det är bara detta eviga sömngnäll och gråt.. dom somnar om hyffsat snabbt, men det tidiga morgonmålet har sagt hej igen och är tillbaks, runt 05, eftersom det är enda sättet att få dom att somna om, för GIVETVIS vaknar båda.. pratade med BVC om det igår och det här är den mest oroliga åldern och det förstår jag med eftersom det verkligen händer massor nu men ändååå..
På lördag åker iaf jag och maken och firar bröllopsdag och stannar borta över natten.. då ska jag iaf sova..
haha nattmålet är tillbaka här med,
vi hade ett litet avbrott men kl 04
är det välling som gäller nu mera igen,
inget annat funkar.