Inlägg från: Michisen |Visa alla inlägg
  • Michisen

Att gå utan Behå, fint eller ful?

Det spelar mig inte den ringaste roll vad någon annan väljer att ha på sig eller inte ha på sig.

Stör mig i så fall betydligt mer på svettiga män med ryggbehåring som envisas med att gå utan T-shirt på somrarna.

• Michisen

Förtydligar: Det är inte bara ryggbehåringen som envisas att gå utan T-shirt, utan hela mannen.

Jäkla felsyftningar.

• Michisen
    3way skrev 2010-04-27 14:37:12 följande:
    de sägs att man har/får/behåller fastare bröst utan behå, undra om detta kan vara sant?
    En motfråga: Har du sett några lite äldre kvinnor i National Geographic med fasta bröst?
    Alltså kvinnor från såna samhällen där det är helt naturligt att aldrig ha BH.
  • Michisen
    3way skrev 2010-04-27 14:42:40 följande:
    Öh, nej. Men jag tror ändå att de kan vara skillnad mellan olika stammarna europeér (stavning?), asiater, afrikaner om hur kroppen "bibehåller" sig.  Tycker  europeer i sig har en viss stadga kvar i sina bröst när vi kommer upp i åren.  tror du man får fastare bröst med behådå tro?
    Tror det beror helt och hållet på viktminskning/ökning, hormoner, barnafödande (och hormoner i samband med det), bröststorlek, arv...
    Och så vidare.

Tror inte man får fastare bröst av något utom operationer om jag ska vara ärlig. Huden åldras, kroppen ändrar form och fettvävnaden är inte lika fyllig när man blir äldre.
    Det är ju liksom så vi människor funkar.
Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?