• Anonym ((*))

Aptitdämpande medicin mot hetsätning?

Nån som vet om man kan få hjälp att kontrollera sin hetsätning med hjälp av aptitdämpande läkemedel så man inte KAN hetsäta utan bara äta normalt?

Självklart även terapi för att komma till insikt med problemens ursprung och få hjälp att ta sig ur det helt och hållet men kan man kanske få nån hjälp så man verkligen inte KAN hetsäta under tiden man går i behandling kanske??

Har ätit fluoxetin mot depression men det hjälper mig inte trots doshöjning. Har fått atarax mot min ångest och inte heller den hjälper mig

Vet ju hur jag BORDE äta och vad som är nyttig mat och allt sånt men ändå hetsäter jag och ätandet är så befriande.. som en orgasm vid sex så stor är njutningen om ni fattar.

• Svar på tråden Aptitdämpande medicin mot hetsätning?
  • Anonym (Kanske)

Kanske kan Lida kapslar hjälpa dig ? Har ätit de själv, vet inte var man får tag i dem i sverige du får googla. De gör så att man inte känner hungerskänslor, de fungerade på mig men som med alla kosttillskott vet man inte riktigt hur bra de är egentligen så efter en startperiod äter jag nu mindre godis och snask helt enkelt och inga fler kapslar.

Svar på tråden Aptitdämpande medicin mot hetsätning?