• myrstacken

Är hårvårdsserien Tresemme bra och värd att använda?

Är hårvårdsserien Tresemme bra och värd att använda? Har provat likande serier någon gång men fick motsatsen till bra hår av dem.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-05 13:38
    Vilken serie är det då ni provat. Finns ju olika för olika slags hår! :)

• Svar på tråden Är hårvårdsserien Tresemme bra och värd att använda?
  • ettplustack

Jag har använt den för färgat hår och tyckte den var helt okej. Köpte i julas för 89 kr för båda flaskorna och de räckte i ca 3 månader så det varar länge och luktar gott tycker jag ;)

• myrstacken
    ettplustack skrev 2010-04-27 22:15:28 följande:
    Jag har använt den för färgat hår och tyckte den var helt okej. Köpte i julas för 89 kr för båda flaskorna och de räckte i ca 3 månader så det varar länge och luktar gott tycker jag ;)
    Vilket bra pris. Var köpte du dem?
  • ettplustack
    myrstacken skrev 2010-04-27 22:17:37 följande:
    Vilket bra pris. Var köpte du dem?
    i vanlig mataffär med det var ett special erbjudande så nu får man köpa varje för 89 men inte så farligt det heller ;)
  • kalin

Helt ok. Kostar cirka 30 kr har...

• Queequeg

Har inte använt det själv, men köpte det till mannen och dottern och partnern tyckte shampot var helt värdelöst samt att de torkade ut deras hårbottnar.
    Vi slängde det.

Syrran köpte det samtidigt so mjag köpte det och hon fick också torr hårbotten av det och slängde shampot hon med.

Själv använder ja bara redken och kan inte tänka mig att använda något annat.

• kalin
    ettplustack skrev 2010-04-28 07:55:13 följande:
    Mina var flaskor på 900 ml
    Mina ocksa. Dom tar overpris i Sverige, har kostar det som vilket mataffars-schampoo som helst...
  • ettplustack
    kalin skrev 2010-04-28 10:20:19 följande:
    Mina ocksa. Dom tar overpris i Sverige, har kostar det som vilket mataffars-schampoo som helst...
    Jaha okej, konstigt att de får ta sådana priser ;)
Svar på tråden Är hårvårdsserien Tresemme bra och värd att använda?