• Anonym (eskort)

Varför kollar man efter eskortflickor på nätet?

En nära släkting till oss, som står mig nära och som hjälper oss otroligt mkt med vår dotter då vi behöver barnvakt, skjuts eller annat, tittar på hemsidor med eskortflickor på nätet. Jag såg detta då jag lånade hans dator och skulle öppna en ny internetflik. Då syns de vanligaste hemsidorna och där fanns tre olika sidor för eskortflickor först...  Mannen i fråga är lyckligt gift sedan många år och jag har SÅ svårt att tro att han köper sex. MEN, nu till min fråga, kollar man verkligen eskortflickor för att se det nakna, bara? Går man inte in på andra porrsidor då? Är det för att köpa sex han är inne på dessa sidor, tror ni? Det känns väldigt olustigt... jag förstår att det inte är någon fara för min dotter, som han ofta passar, för det var ju inte bilder på barn han tittade på, men det känns ändå obehagligt. Det handlar ju om en syn på människor i helthet. Hur hade ni reagerat och tänkt?

• Svar på tråden Varför kollar man efter eskortflickor på nätet?
  • Anonym

Jag hade inte tänkt eller reagerat alls.... varför ska lägga sig i andras sexliv??

• BlommyNess12

Nej det syns inte de tre vanligaste, det syns de senaste besökta.
    Jag hade inte reageart alls, jag är kvinna och har kollat in såna sajter, mest för att jag snubblat in på dem i samband med diskussioner på forum, ibland har nån länkat till en sån sida på sexsajter (bodycontact t.ex)

Har fan aldrig köpt sex eller anlitat en eskortflicka.

• Anonym (mi)

hellokillerN: Jo, det finns top sites som visar de mest besökta sidorna. 

Men för att svara ts, vet inte varför man besöker eskortsidor. Kanske handlar det bara om en fantasi och inte att han verkligen brukar köpa sex.
  • Anonym (eskort)

På min egen dator syns då de mest besökta.

Mi
    Ja, jag har också tänkt så... att det kan vara fantasier bara.

Jag lägger mig inte i det för DEN sakens skull, klart han får kolla sexuella bilder på nätet om han vill. Men för min del handlade det mer om att jag tror man kollar andra sidor främst då... men kanske tycker han om att se flickor som faktiskt säljer sina kroppar, utan att han känner att han vill köpa dem?

• linjes

Bodycontact o eskortflickor på nätet kan knappast jämföras

för övrigt så hade jag inte reagerat,man tänder ju på olka saker så är det ju bara

• Anonym (eskort)

Jo, men hade ni inte ens tänkt tanken på att han faktiskt köper sex? Det är ju DET som stör mig, inte att han tänder på sidorna.

• linjes
    Anonym (eskort) skrev 2010-04-28 08:46:57 följande:
    Jo, men hade ni inte ens tänkt tanken på att han faktiskt köper sex? Det är ju DET som stör mig, inte att han tänder på sidorna.
    klart man hade tänkt på det,men vad ska man göra åt det?

Du lär ju inte få nått svar heller såvida du inte frågar honom och det antar jag att du inte kommer göra?
  • Anonym (eskort)

linjes
    Nä, det tänker jag inte göra... verkligen inte. Det skulle förstöra allt. Förhoppningsvis lägger sig de här känslorna snart. Som det är nu tycker jag det är obehagligt att han kramar min dotter (hon är 2) även om jag vet att det inte har med det andra att göra.

• mudamicke

Man kollar efter dom för man  är kåt och vill knulla.

ganska enkelt. på flera sätt.

• Anonym (Zara)

Jag hade tyckt att det hade varit väldigt obehagligt. Jag hade inte velat att han fortsatt passat barnet.

Svar på tråden Varför kollar man efter eskortflickor på nätet?