Vidarchefar skrev 2010-08-19 09:41:55 följande:
Annanas11:
Halloj! Glädjande att höra att du fick ett positivt intryck av HAB. Positivt också att ni har en så tidig kontakt som med en tio månader gammal (liten) pojk. Stort lycka till framöver!
Vi bor numera i Munkedal och har träffat HAB två gånger. Bara information av olika slag än så länge, men hittills känns det tyvärr inte som att vi på något sätt är övertygade om att detta kommer att bli skitbra. Allting är enormt luddigt och svaren är mest av "vi får se vad vi kan göra"-karaktär.
Oj vad tråkigt att du känner så. Säg till att du ska ha raka svar, det har du rätt till. Har hittills mest kontakt med sjukgymnast o kurator, men det blir mer inom pedagogik/specialpedagogik. Det jag är lite fundersam över är att vi skulle få börja i en grupp med bad, med andra barn. Det har jag inte hört så mkt om än... men å andra sidan har vi knappt haft tid ändå. Varit mkt sjukt här :/
Vi blev ihopkopplade med Hab ännu tidigare än 10 mån faktiskt. N blev sjuk i ep redan när han var 3 dagar och i utredningen som följde tillsammans med behandling upptäcktes en hjärnskada. Så vi visste ju tidigt och kunde därför oxå få starta upp allt tidigt. Det är jag så glad över.
Jag hoppas att kontakten blir bättre med Hab för er, att det händer lite mer, annars tycker jag att du ska säga till. De kan säkert fixa om du vill ha det på något särskilt vis. Antar att du går på team 3 ?!?
Lycka till!