har man användning av sin lilltå?
ja vad gör den för nytta?
jag är så less på aldrig finna skor som passar då min lilltå alltid blir klämd,
av mina nya skor har jag vattenblåsor på båda lilltårna så less
vad är den till för nytta?
ja vad gör den för nytta?
jag är så less på aldrig finna skor som passar då min lilltå alltid blir klämd,
av mina nya skor har jag vattenblåsor på båda lilltårna så less
vad är den till för nytta?
Den hjälper dig att hålla balansen när du går på ojämna underlag.
jag vill oxså kunna ha högklackat utan att min lilltå ska gå av
Märkligt om det inte finns några skor som du kan ha...
Oftast orsaker det mer problem att bli av med lilltån än någon av de tre mitten tårna. Mycket av balansen när vi går och springer hänger på just lilltån.
Problemet ligger nog i de skor du vill ha snarare än i dina fötter.
vanliga jogging skor klämmer köpte nya reebook i helgen och jag kan ej få på mig dom idag så ont i tårna pga av blåsorna
fick igår köpa foppa tofflor det enda jag kan ha
dom flesta får ju skavsår av skor, vissa på hälarna andra på lilltån. Ja får själv på tån brevid stortån, hur nu de går till haha
TS, om du inte visste det så är det normalt att få skavsår utav nya skor.
Jag fick precis som du skav på lilltårna.
Har du fått barn någon gång de senaste åren?
Jag vägrade inse att jag behövde köpa skor i en storlek större efter andra barnet. Det tog mig flera år att nå den insikten. Nu får jag sällan skavsår och har fortfarande skor som jag tycker är fina, bara lite större än de gamla.
Men om man är plattfotad så varför måste man då köpa smala skor för?. Jag har också platta fötter som blir väldigt breda när jag trampar ner foten.
Skulle aldrig komma på tanken att köpa ett par gympaskor som är smala. Kolla innan du köper så slipper du skavsåren från första början.
Jag går med mina crocs från det att det blir barmark till första snön kommer. Jag bara älskar mina crocs.
dom är ej spec smal men jag bruka ha stl 37 men i dessa fick jag köpa stl 35 då dom var stor i stl
min fot är 22,5cm och innermåpttet på dessa är 23cm och det har jag alltid haft på dom andra skorna med,
Joggingskor kan man sätta på fötterna, doppa dem i vatten och gå lite med dem då de är våta så de formar sig bättre efter dina fötter.
Min pappa höll på att förlora sin lilla tå för ett tag sen, doktorn sa att det inte gör speciellt mycket, man klarar sig bra utan den.
Men Ts, testa en storlek större på skorna ;).