• Anonym

Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?

Har en kille på jobbet som attraherar mig och jag tycker att han tittar på mig på ett särskilt sätt också.
    Han är nyseparerad enligt ryktet och jag har ingen aning om han har någon ny.

Jag är gift men skulle gärna ha en liten oskyldig flirt.
    Hur tar jag reda på om han är intresserad utan att fråga rakt ut eller "fläka ut mig" alltför uppenbart?

Kan ju tillägga att han är chef (inte min) och det är inte jag så det gäller ju att det inte blir något som kan räknas som trakasserier åt något håll.

det skulle vara kul med svar från både killar och tjejer :)

• Svar på tråden Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?
  • Anonym (b)

Om det nu bara är en oskyldig flirt det handlar om så borde det väll inte bli sexuella trakasserier om du märker att han inte flirtat tillbaka och verkar intresserad? Är han nyspererad kanske han inte alls är intresserad av det eller så är han väldigt intresserad av lite flirtande för att tänka på annat. Börja flirta och så får du se responsen, men låt det stanna vid oskyldigt flirtande!

• Anonym
    Anonym (b) skrev 2010-04-29 21:16:59 följande:
    Om det nu bara är en oskyldig flirt det handlar om så borde det väll inte bli sexuella trakasserier om du märker att han inte flirtat tillbaka och verkar intresserad? Är han nyspererad kanske han inte alls är intresserad av det eller så är han väldigt intresserad av lite flirtande för att tänka på annat. Börja flirta och så får du se responsen, men låt det stanna vid oskyldigt flirtande!
    OK, en du fråga (jag har levt i samma relation i 13år).
    Men hur flirtar man?????
    Hur fångar jag hans uppmärksamhet?
  • Anonym

Varför ska alla kvinnor jämt vara otrogna i liten eller stor skala? Jag kommer aldrig mer att lita på kvinnor.

*parallell till många andra otrohetstrådar här på fl*

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-29 21:22:25 följande:
    Varför ska alla kvinnor jämt vara otrogna i liten eller stor skala? Jag kommer aldrig mer att lita på kvinnor. *parallell till många andra otrohetstrådar här på fl*
    Alla tro jag inte är det, det finns säkert statistik på det där men jag tror att tjejer och killar är ungefär lika mycket otrogna.

Men om du vill starta en ny tråd om det så fine, ta inte den här bara.
  • Anonym

Inga fler som vill tipsa mig?

• Anonym (gift)

VARFÖR vill du påbörja en flirt med en nyseparerad man på jobbet??!! Och frågar dessutom HUR du ska göra...? *skakar på huvudet*

Är man gift och blir intresserad av nån annan, och börjar flirta är det ju oftast för att känslorna "kommer över en". Men du verkar vilja påbörja nånting här, nåt som känns ganska allvarligt.

Vilken är din EGENTLIGA agenda, TS?!

• Anonym
    Anonym (gift) skrev 2010-04-29 22:59:39 följande:
    VARFÖR vill du påbörja en flirt med en nyseparerad man på jobbet??!! Och frågar dessutom HUR du ska göra...? *skakar på huvudet* Är man gift och blir intresserad av nån annan, och börjar flirta är det ju oftast för att känslorna "kommer över en". Men du verkar vilja påbörja nånting här, nåt som känns ganska allvarligt. Vilken är din EGENTLIGA agenda, TS?!
    Jag vill ha bekräftelse av en annan man. Inget mer.
  • Anonym (inte ok)

tycker du att det är okej att din man diskuterar såna här saker på en annan tråd?
    hade du tyckt det känns okej mot dig?
    hade du kännt dig älskad av honom? hade det kännts som att han var nöjd med er relation och att ni hade det bra?

NEJ. så gör inte detta mot honom då...
    prata med din man om det istället, var rak och vik dig inte så här långt ner...

Fy fan...

• Anonym
    Anonym (inte ok) skrev 2010-04-30 07:12:39 följande:
    tycker du att det är okej att din man diskuterar såna här saker på en annan tråd? hade du tyckt det känns okej mot dig? hade du kännt dig älskad av honom? hade det kännts som att han var nöjd med er relation och att ni hade det bra? NEJ. så gör inte detta mot honom då... prata med din man om det istället, var rak och vik dig inte så här långt ner... Fy fan...
    Jag tycker att det är OK att min man flirtar på jobbet.
    Jag skulle tycka att han var en rätt trist Nisse om han inte gjorde det och var helt immun mot alla tjejer utom mig.
  • Anonym (Flirt)

Jag flirtar med en man på mitt jobb - supertrevligt! Å inte alls särskilt svårt... Titta lite för länge på honom, flytta inte på dig om han ska gå förbi så ni blir tvungna att få kroppskontakt. Här skrivs det mycket mail å det blir en del halvinviter där med. Typ "nu har jag fått fram informationen du sökte - vad får jag för att berätta den till dig"... Oskyldigt men endå egoboost liksom! Jag resonerar som så att om en man kan göra mig glad på jobbet, så blir jag även gladare hemma mot min man!

Lycka till!

Svar på tråden Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?