Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
74an1 skrev 2010-04-29 22:54:33 följande:
Ja jösses vilken röraHoppas på lite lugn här i stället dåJag känner att jag har motsatt problem mot alla andra. Är opad för en dryg vecka sedan, och idag har jag inte känt mig riktigt nöjd, och mätt. Är jätte orolig för att töjja ut magsäcken, så jag törs inte öka på mängden intag heller.... Undrar om kirurgen bara gjorde fem hål på magen för att jag ska tro att jag är opadDet jag tänker skulle kunna vara fel är att jag är dålig på att få i mig protein nu när det är soppor hit och dit. Men annars vete tusan.De flesta man hör om har ju svårt för att få i sig mängden man ska.....Typiskt att man ska vara annorlunda jämtNy dag i morgon. Kanske känns bättre då. Stor kram till er alla som kämpar på.Jag känner precis som dig. Jag är opererad sen 3 månader tillbax och jag kan äta mer än 1,5-2 dl som det är sagt man ska äta. Det blir nog bättre mättnadskänsla för dig när du får äta lite "vanlig" mat längre fram. Jag blir lite avis på alla här i tråden som skriver att dom är så mätta och inte orkar få i sig allt dom ska äta men vi är ju alla olika, som tur är :)