Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Var på återbesök på Ersta i Fredags är snart över-viktig **S** inte fet. Är ju så lång så mina siffror blir lite högre än en del andras men mitt BMI nu lägre. Har fortfarande problem med rejält jobbiga blodtrycksfall särskilt om mornarna. Fick förslaget stödstrumpor. Bra idé men eftersom det oftast är i duschen jag rasar dvs nästan svimmar kan jag se en viss svårighet. Vill nämligen inte duscha med strumpor på!
Önskar alla en mysig VALBORG. 

Sorry kommer nu dela lite mindre angenäma erfarenheter...känsliga kan vända bort ögonen till nästa inlägg!
jag sätter i mig för att hålla magen igång. Messmör och katrinplommonjuice är inte alternativ för att få igång magen, är nämligen kräsmagad med och kväljer lätt om ngt är för konstigt. Är det ngn som har tips? Magen har funkat bra efter op till nu. Livet är en faslig ketchup av händelser, roliga, bra, galna samt lite jobbigare känns som efter op livet satt igång i fastforward. Jag mår rätt bra mentalt men har en del saker som tär på mig nu som hör livet till så magtjafset får jag gärna styr på så fort som möjligt. Är så hård att jag tom blöder. Så nöjd med operationen har inga ångertankar alls bara behov av tips att komma till rätta med magen.