vampyria2 skrev 2010-05-13 21:12:28 följande:
Halloj var ett tag sen jag var här inne, men var kul att låsa ikapp lite Jag har nu gått ner 30 kilo sen 25/2 2010 och kan ärligt talat säga att jag har fått ett helt nytt liv, så ni som håller på att kämpa med flyt och för att få gå egenom en operation kämpa på det är helt klart värt det Vet att det är jobbigt men helt plötsligt så är operationen gjord och man har gjort det tyngsta. Jag kan ju erkänna att jag har det jobbigt när jag äter får ofta ont och har kräkts en hel del, men det tar inte bort glädjen. Jag kan nu ha kläder från vanliga avdelningen i klädaffärerna, har storlek L eller 42/44,, hadde 50/52 innan. Jag kan cykla, vara ute och leka med mina barn på ett helt annat sätt, orkar springa, tränar styrketräning 1½ tim var annan dag, jag är piggare och trivs bra med mig själv på ett helt annat sätt, hmm för att inte tala om sexet Nått som är skummt är när man känner på sig själv, jag känner hårda ben där jag inte har känt dem på länge, halsen känns så konstig utan alla hakor och valkar, knäna är smala och när jag ligger och ska sova så känner jag ben som sticker ut och blir obekväma Önskar att de lägger resurser så att köerna till dessa operationer minskar fort, det är så viktigt att alla som behöver den får den så fort de bara kan. Kram på er alla och fortsätt kämpa och grattis till er alla som redan är på andra sidan
Åh, vad jag behövde se det där! Tack för att du tar dig tid att sprida lite solsken. Flyter på nu, är helt dimmig och sur och trött, så skönt att få en bild av varför man utsätter sig för detta.
Det har ju gått så himla fort för dig! Jag får panikkänslor ett par gånger om dagen, inbillar mig att jag kommer vara en av dom som går ner 7-8 kg och sen tar det stopp...
Nu tänker jag hoppa i säng med ett leende på läpparna.