Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Nala: Wowww super pingla du är jätte fin
www.chanstillnyttliv.blogg.se
Nala: Wowww super pingla du är jätte fin
Nala: Tack ![]()
Fragile Angel: Japp tränar regelbundet ca 3 dagar i veckan, pass som spinning, medel gympa, aqua fys tex
En månad till ettårs dagen
dax att boka tid till ett årskollen...
Alkohol för mig är som förut, el jag tror jag kan dricka mer till och med... tex typ cider och smirnoff ice känns som det rinner rakt igenom
men snappsar jag slår det till direkt
Var på 1års kollen i fredags, allt var bara bra
efter syster och deitist besök så frågade de om jag ens behövde träffa läkaren....- ääää ja det vill jag sa jag... behöver iallafall förnya vitamin recepten
läkaren sa redan vid 6 mån kollen att jag inte borde gå ner mer.....vikten har stabiliserats sen dess även om jag tappat mer sen dess men nu blev det mer näringsdrycker och protein pulver.....
Huden efter 45 kilo minus har hängt me bra har inget häng någonstans, något slapp hud på mage rumpa och lår men inget häng, läkaren tyckte det såg super fint ut .... även brösten är faktiskt fina fortfarande..... små
men fina,.... jag sa innan op att jag säkert skulle fixa till brösten men jag har ångrat mig älskar min B-kupa så skönt

Bjuder på en före efter....
Första bilden ca en vecka innan op förra sommaren, 104 kg och bmi 35.2, andra bilden från igår 59kg bmi 19.9.
Kollade på gamla bilder igår och min son 4,5 år pekar på mig och säger -men mamma vem är det som håller i mig där???? -men älskling det är ju jag
han känner inte igen mina före bilder....