Inlägg från: huachi86 |Visa alla inlägg
  • huachi86

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

hej allihopa!

Nu är det bara 20 dagar kvar till Operationen!

jag är så glaaaaaaad =)

Jag måste dock gå ner 8 kilo. Jag började med modifast igår. Det är lite jobbigt.. men som läkaren sa: Det är sissta gången du kommer behöva banta!

Så det får mig o fortsätta...

är det någon mer som har op-tid den 25e maj???

hur har det gått för alla andra som skulle opas???

kramar till allihopa

• huachi86
    Zodic skrev 2010-05-05 21:42:14 följande:
    prova cambridge om du inte gillar modifast, deras pulver smakar helt ok, jag vill bara kräkas på modifast :Pjag försöker verkligen motivera mig med att det är sista gången, men sen tänker jag tänk om man blir laktosintolerant o aldrig kan äta alla mejerigrejer igen...buhu. jobbigast är verkligen ca kl 12-16, jag kan inte koncentrera mig för jag blir så hungrig..
    Jag tyckte om smaken på Modifast. Hade smakat nutrilett innan så denna va mycket bättre!

Jag tycker att det är jobbigast på kvällen när jag är hemma och har inget o göra. Föröker hitta på grejer men det går inte så bra.
    På dagen hinner jag inte tänka så mycket på mat då jag ahr så mycket o göra hela tiden.

Hur har det gått för dig då??
    När opererades du???
  • huachi86
    Zodic skrev 2010-05-07 23:12:48 följande:
    Ja men det är ju bra det :)Ja jag förstår vad du menar, jag har alltid hundra grejer som måste göras så jag hinner inte tänka så mycket på det viket är skönt. Jobbigt nu ärbara att jag varit magsjuk när jag äntligen gått ner mina kilon, och nu efteråt har jag gått upp 2 kg, hoppas det ordnar sig ändå. Enligt sjukhusets våg och min våg hemma har jag gått ner 6 kg men jag tror inte dom är precis samma.Jag ska opereras på måndag! :)Men ska du köra upp och ner till sthlm själv??
    Lycka till idag på din operation. Jag kommer bli körd av min man dit och han kommer stanna hos någon kompis så kör han mig hem sen.
    Det kommer bli skönt o åka bil då min man kör kan han stanna så jag kan ta lite pauser o så.

Jag har flytit i 1 vecka nu. Nu börjar en ny vecka. hoppas jag lyckas gå ner mina 8 kilon.

Ha det jätte bra
  • huachi86

Hej allihopa!
    jag har en liten fråga till er som har blivit opade.

Dem medicinerna som man måste köpa efter operationen plus sprutorna hur mycket brukar dem kosta???

jag behöver planera lite för våran ekonomi...vore jätte snällt om ni kunde svara.

hoppas det har gått bra för alla som haft OP idag!

Ha en fortsatt bra dag

• huachi86

tack så mycket tjejer för att ni har gett mig svar på frågan jag hade om hur mycket medicinerna kan komma att kosta.

• huachi86

Zodic : Hoppas du mår bra efter operationen =)

Hur var det o bli opad på sophiahemmet???

• huachi86

jag ska opereras på tisdag förhoppningsvis...

jag har bara ett stort problem. har varit väldigt nere och deppig =( och jag måste gå ner 5 kilon på 1 vecka...

vet inte om det ens är möjligt??

vad tror ni???

det känns jätte jobbigt....

• huachi86
    Zodic skrev 2010-05-18 15:43:20 följande:
    jobba på med ditt pulver så går du nog ner nåra kg och försök röra på dig.mig var det inget snack om att väga när jag väl var där, dom bara frågade mig om vikten. samma för flera andra som varit där!
    Jag ska iväg på långpromenad i slottskogen ikväll med lillan. hoppas det ger nåt  =)
    imorgon ska jag dansa lite zumba här hemma och se om det hjälper.
    hoppas hoppas allt går bra! vill verkligen opereras...skulle inte orka med o bli nekad på grund av att jag inte gått ner allt :(
  • huachi86
    vänat skrev 2010-05-18 15:54:38 följande:
    Är de kul at dansa zumba? har bara sett reklam på tv at de säljer skrivor men aldrig testa.
    Det är jätte roligt =) en del av videorna finns på youtube sistt jag kollade. du kanske kan testa på det där...=)
    man svettas mycket och man har roligt.. finns en för att dansa med barn också!
  • huachi86
    Zodic skrev 2010-05-18 15:50:09 följande:
    Men det kommer gå bra ska du se!!Jag har väldigt svårt att tro att dom skulle neka, det är ju ändå 115 tusen kronor som nekar då, dom vill ju operera dig lika gärna ;)
    Tack så mycket =)
    jo det är juh sant...dem vill väl inte förlora på att neka mig operationen!
    men jag ska göra allt för att gå ner kilona som fattas =)
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)