Inlägg från: lotta26 |Visa alla inlägg
  • lotta26

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Hej! här e en som vill hoppa in i tråden!  har fått tid till op i kristiansstad den 14 feb. men har fått att ja ska gå ner ca 15 kg innan vilket känns segt! ja äter hyffsat nyttigt o cyklar på motionscykel 40 min om dagen. men de går segt!
    Ni som har gått på nån diet dryck innan op hur mycket har ni gått ner av den? samt hur länge innan har ni gjort det?

• lotta26

Ja hade hoppats på att ja skulle lyckas gå ner utan modifast eller nutrilett. har i o för sej bara smakat nutrilett, men de smakar värkligen illa.
    vilket märke skulle ni rekomendera??
    e typ sånnt som inte smakar choklad el jordgubb bättre? de finns väl även sånnt som e som soppa?

• lotta26

har ätit modifast i 8 dagar nu, o gick ner lite de första tre dagarna sen stanna vågen o nu går den upp i stället, nån mer som upplevt detta? de känns lite surt! :(

• lotta26
    zookie skrev 2011-01-10 17:00:20 följande:
     som tur är var dom inte så farligt dyra. jag försöker att inte dricka så många färdig dryck typ en om dan kanske det är inte så kul att ha ont i magen. jag är på tredje dagen idag och hngern börjar blekana men längtan efeter man är enorm. men man har ett mål  och DET ska nås.. ska operears i kristanstad på ALERIS föresten :O)
    ja ska bli opad i kristanstad, när ska du? ja ska den 14 feb
  • lotta26
    zookie skrev 2011-01-10 18:08:57 följande:
    Den 3 Februari är det dax:O)
    Minns du hur man skulle göra när man skulle komma dagen innen för blodprover?
    ja ska inte komma dagen innan för blodprover, de skulle jag ha gjort innan ja va på bedömning! den ända tiden jag har e att jag ska va där den dagen jag ska opas!  skumt att de e olika!
  • lotta26
    sweety88 skrev 2011-01-13 11:13:46 följande:
    Hej, hur mkt gick ner den första veckan med flyt och allt som allt? Jag är inne på min 4:e dag och har bara tappat ett par hg, surt hoppas jag går ner mer snart då jag har 11kg och tappa
    hej jag är på min 12 dag o har gått ner 4 kg. hade oxå hoppats på att de skulle gå fortare  med flyt gick ner 3 kg de första 3 dagarna sen stanna det upp sen gick ja upp lite i stället, väldigt frustreande! :( men äntligen har det börja vända o ja har gått ner ett kg till. ska ner 4 till innan op den 14  feb. när ska du bli opad?
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)