Inlägg från: PaolaCastro |Visa alla inlägg
  • PaolaCastro

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Jag måste bara få skriva av mig. Ska förklara min situation. Det är nämligen så här att föraa året i mars gick jag till vårdcentralen för att få en remiss till obesitasmotagningen i göteborg.
    blev inget med remissen och skickades tillbaka för läkaren i min stad hade gjort fel..Han skicka en till och den tog dom imot juli förra året. de skicka en lapp till denna jäkla läkaren att de villa ha en komplettering med värden osv. och de fixa vi..men läkar jäkeln har ännu än inte skickat den och varje gång jag ringde till göteborg sa de att de inte hade fått kompletteringen och när jag ringde läkaren så sa han alltid..-Jo! jag har skickat den..jag skicka den idag eller så kommer han med annan ursäkt. nu ska jag dit på torsdag och prata med honom och jag är rasande för min vårdgaranti och remiss har skickats tillbaka BARA för att dennna jäkla läkare inte kunnde sköta sitt jobb. och nu har jag ingen remmis el tid till obesitasmotagningen för att prata om gastric baypass..tack vare läkaren. vet inte hur jag ska konfrontera honom..är så arg. har någon av er varit med om detta...

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)