Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Imorgon börjar fastan för mig innan operation, är tokpeppad och lycklig att få göra det!!!!
Imorgon börjar fastan för mig innan operation, är tokpeppad och lycklig att få göra det!!!!
Här i Örebrolän ska man flyta i 4 veckor innan op. Är inne på dag två och det är inte lätt för familjen =).
Har en sambo som gjort op för ett år sen och 4 st vänner som oxå har gjort op, så lite erfarenhet ha man ju.
Flyt på........ =)
Äntligen har jag fått op datum den 7 feb...så j...la trist att ha börjat med flytet 3 jan och inte fått datum förräns i fre, långa veckors väntande, men har ju lyckats gått ner 13 kg på kuppen =).
Igår körde jag tjejkompisarna till krogen och va med in, uj uj en helt ny upplevelse, fastande och nykter men roligt att dansa =), blir nog flera ggr efter op för dansa är en bra trevlig träning!
Mår så gött nu, har fått op tid på måndag så fastan i 5 veckor har ett slut......... =)
Hur länge efter op blev ni sjukskrivna, och om ni har ett tugnt jobb??
Ikäll är det förberedelser på hemma plan inför op imorgon fm. Duscha med descutan ikväll och imorgon bitti, ge sig själv inj fagmin och packa väskan! Ipoden är laddad men musik och ljudbok... Ser fram emot imorgon!!!
Jaha då var man opad i måndags, skönt att vara hemma igen med 7 st hål på magen =).
Lycka till alla <3