Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
uppdatering fr mig..
har på 12v minskat 23 cm i midjan och gått ner 16 kg.
jag älskar det här..  det är det bästa jag gjort i hela mitt liv förutom mina 2 pojkar då <3

uppdatering fr mig..
har på 12v minskat 23 cm i midjan och gått ner 16 kg.
jag älskar det här..  det är det bästa jag gjort i hela mitt liv förutom mina 2 pojkar då <3

hej alla nya o gamla vänner.. en liten uppdatering fr mig.
nu har jag varit opad i 6 månader. ja har gått ner 21 kg och mår toppen..  
önskar er alla lycka till..

gott nytt år

Jag har varit opad i 11 månader idag. har gått ner 32 kg.
4 kg till sen är jag helnöjd, la till fler bilder i mitt galleri om ngn e nyfiken.
önskar alla ett toppen år, mitt år var nog 2010 och tror det blir svårt att toppa det, men man kan ju alltid försöka

hej
jag har uppdaterat mitt bildgalleri. varit opad i 1 år nu och gått ner 32 kg o minskat 1m o 5 cm ..
är nöjd som jag ser ut idag men 3 kg till så ligger ja på 75 kg o det vore toppen. har inte ett minne av att ja ens vägt 75 kg innan i mitt liv...  
har inte haft ngr komplikationer överhuvudtaget under resan ,,, förutom att för 2 helger sen börja jag bli yr.. kollade blodtrycket o de låg på 92/60 brukar ligga på 150/80 innan.. så nu kör jag extra järn sen dess o det funkar,,  e det fler som blivit yra ???  nu ligger trycket på 100/60 ca.
jag önskar att alla som vill göra en gbp får göra en, det här e det bästa ja gjort i hela mitt liv. 
var väldigt aktiv på forumet innan o i början av min op men nu går ja bara in o uppdaterar. men man kan alltid räkna med stöd o svar här tack alla.