Inlägg från: VäntanPåEttMirakel |Visa alla inlägg
  • VäntanPåEttMirakel

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Åh Hej allesamman! Ni kan tro jag blev glad när jag hittade denna tråden.
    Jag har läst så att ögonen snart går i kors Skrattande

Om någon har lust att svara så har jag en enekl fråga.

Jag har fått min remiss från Landskrona lasarett , när jag ringde för att få min vårdgaranti igenom föreslog dom mig att söka till ett annat sjukhus då deras väntetid var 2 år.

Jag har varit inne på  väntetider.se där det står att Kalmar sjukhus har minst väntetid ...

Kan ni annars ge mig tips på andra sjukhus med kort väntetid? ...
    Jag trodde det var längre upp i landet ... men jag har kanske fel?

Så tacksam för svar

Kram

• VäntanPåEttMirakel
    JohannaL skrev 2010-12-19 17:03:13 följande:
    Väntanpåettmirakel: väntetidslistan på nätet stämmer inte alls, bäst svar får du genom att ringa runt. Göteborgs cal har jättekort bl.a. Vet jag dock har två vänner som sökt sig dit nyligen nån mån väntetid bara.
    TACK för svaret!
    Puffar lite på frågan ... om det kanske finns någon mer som kan rekommendera sjukhus med kort väntetid??!!

Du skrev Göteborg CAL ... vad är det förkortning för?
  • VäntanPåEttMirakel

Wiiie vad glad jag blev över att hitta denna tråden :)

Nu har jag läst så att ögonen snart får i kors.

Jag har en liten fråga som jag hoppas att någon vänlig själv har ett svar på?

Har fått en remiss till landskrona lasarett, men pga av den låna väntetiden på 24 mån så sa dom att jag själv skulle hitta ett sjukhus och sedan kontakta landskrona igen för att få den skickad dit.
    Har ringt runt till lite olika , och tycker om sophiahemmet & Ersta välsigt mycket ...
    så till min fråga ... får jag söka till sophiahemmet då det är en privat klinik? enligt dem var de OK ... men vad torr ni dom säger i LA?
    Har ringt febrilt i två dagar , men det enda jag får till svars är att dom har lång kö våanligast ring tillbaka lite senare!
    Gör ett nytt försök på måndag ...
    Kan ni annars ge mig tips på sjukhus med kort väntetid?

TREVLIG HELG kraam

• VäntanPåEttMirakel

Solig   ::..:..:..:Gastric bypass (blivande) patienter får jag stjäla er uppmärksamhet lite?:..::..:.::    Solig

_______
    __
    _

För ett par veckor sedan startade jag en "liten" grupp på facebook som snabbt har växt sig stor.
    Har du?::: -  tankar,funderingar,åsikter,erfarenhet,rädslor,nyfikenhet,som du vill dela med dig av?eller helt enkelt bara vill vara lite anonym och se vad vi andra skriver?
    välkommen att bli medlem!
    Bara vi medlemmar kan ta del av det som delas: foto,anteckningar,repotage & disskutioner.

Gruppen hittar du genom att skriva "Gastriv bypass Sverige" i sökrutan.

Jag hoppas att få se många utav er där

Varmt välkomna

Hjärta

• VäntanPåEttMirakel
    En rättelse "Gastric bypass Sverige"
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)