Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
frökenKAJO skrev 2010-08-09 22:29:42 följande:
Men om ni kan dricka kaffe och the, kan ni inte värma vattnet då innan ni dricker det? Måste ju vara jobbigt att inte få i sig tillräcklit med vätska! 

) så tog jag beslutet att prova lite mosad mat istället för all soppa, som bara rinner rakt genom och gör så att jag mår skit flera gånger om dan... och den köttbullen satt där den skulle!
 ) så tog jag beslutet att prova lite mosad mat istället för all soppa, som bara rinner rakt genom och gör så att jag mår skit flera gånger om dan... och den köttbullen satt där den skulle!  

hoppas du får stopp på viktnedgången. kramar om
 hoppas du får stopp på viktnedgången. kramar om  
  ... på torsdag är det ett år sen min operation och jag ångrar den inte en sekund, el ibland snurrar tankarna varför kunde jag inte  klara detta själv osv men jag vet tyvärr att jag aldrig hade klarat det själv....
 ... på torsdag är det ett år sen min operation och jag ångrar den inte en sekund, el ibland snurrar tankarna varför kunde jag inte  klara detta själv osv men jag vet tyvärr att jag aldrig hade klarat det själv....  har tappat 44 kilo väger nu 60kg och är 172 cm lång har varit viktstabil 4 veckor nu och är absolut nöjd med min viktnedgång och hoppas att det stannat av helt
 har tappat 44 kilo väger nu 60kg och är 172 cm lång har varit viktstabil 4 veckor nu och är absolut nöjd med min viktnedgång och hoppas att det stannat av helt  

hur går det för dig??? Har bokat in ett-års kontrollsbesöket
 hur går det för dig??? Har bokat in ett-års kontrollsbesöket  på sophiahemmet nästa fre
 på sophiahemmet nästa fre