Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå skrev 2011-01-25 12:09:38 följande:
Hej! Behöver lite råd/vägledning!Min operation ska enligt vårdgarantin ske om tre veckor, alltså i mitten av februari. Ringde till mottagningen, där de sa att ingen tid alls fanns i februari. Alltså håller de inte vårdgarantin, varav jag blir uppmanad att ringa verksamhetschefen på kirurgkliniken. Sagt och gjort...
Ringer och får prata med en gubbe som inte VILLE göra något. Han vägrade hjälpa mig att åberopa vårdgarantin, eftersom han personligen inte tyckte att den rättigheten var bra. Han förstod att jag enligt lag har denna rätten, men han vägrade ändå. Han började dra upp cancerpatienter, att jag ska vara glad över att ens bli opad, att JAG INTE VILL bli opad någon annanstans. Att vi "ÖVERVIKTIGA som ska vara så pålästa tydligen inte vet någonting", eftersom han ansåg att alla andra sjukhus var sämre än hans och jag därför inte vill opas någon annanstans. JÄVLA PUCKO!
 Han var spydig, elak och vägrade hjälpa mig!
 Han var spydig, elak och vägrade hjälpa mig!Vad ska jag göra?

Det är ju snart och nu är jag nervös!
Det är ju snart och nu är jag nervös! Allt för att få dagarna att gå. Sen måste jag fila lite på min syftesformulering på min c-uppsats också för min handledare ville ha in en reviderad sådan innan nästa vecka är slut
 Allt för att få dagarna att gå. Sen måste jag fila lite på min syftesformulering på min c-uppsats också för min handledare ville ha in en reviderad sådan innan nästa vecka är slut