flashieangel skrev 2010-07-18 19:50:49 följande:
OJ, hur funkar det?? Att vara gravid så snabbt efter menar jag???
hot fuss skrev 2010-07-18 15:19:43 följande:
Har inte tränat alls mer än några vändor i skogen. Men är gravid nu o mår så illa så nu orkar jag ingen träning. Skinnet hänger med skapligt. Men bukplastik blir det så småningom iallafall. Hade redan hängbuk efter 3 grav o första var kejsarsnitt. 
Jag är inget extraordinärt fall i viktnedgång enl kirurgen. Man räknar med 1-1,5 kilo i veckan första 6 mån minst. Jag har gått ner 1,9 typ. Men det är ju inte vansinnigt mkt mer. Tycker de flesta på tex viktdropp tappat lika mkt som jag efter så här lång tid. :)
Alltså va många de verkar vara som är gravida efter så kort tid efter op... hur funkar det egentligen?? Man får väl inte bli gravid förrän efter 1,5 år egentligen??
Jag visste inte om att jag var gravid i v. 9 när jag opades, fick veta när jag redan var gravid i v. 19 så det var bara att acceptera läget.
Men det är absolut inget val jag skulle göra medvetet, har mått apdåligt.
Börjar bli bättre nu, men måste äta regelbundet typ 1 gång i timmen, små små saker.
Te, frukt, ost och jordnötter går bra.
Får och får bli gravid men dom rekomenderar efter 1 år, men bebis tar ju det den behöver i första hand, det som blir över, om det blir ngt, får mamman