vampyria2 skrev 2010-06-01 16:19:41 följande:
Hej jag vägde 101.5 kilo och var 160 cm, jag har gått mer 33 kilo har 9 kilo kvar. Jag har en liten hängmage men inte alls så mycket som jag trodde att jag skulle få, en som jag jag lätt kan leva med. men du säger att de inte opererar magen hos dig är det inte så som här i Södertälje, de gör inte det genom kirurgi (där man gör GBP) utan man får gå till VC och de skriver en remis så man kan få den gjord
Jag måste fråga er som har tappat hår, hur mycket har ni tappat??? Jag har fått så man ser min hårbotten nu och håret fortsätter bara att rammla av 

Jag kan inte ta medel som man kan köpa då de är i kapslar och dem sätter sig bara och stoppar i magen så jag får ont.
Vill verkligen inte tappa mer hår nu 

Jag har tappat lika mycket hår som dig vissa säger att mer protien hjälper andra säger hårkontrol ,silica och andra preparat som köps på hälskost fungaera men själv har jag inhgget hitta som funkar bra för mig.
Däremot sluttar man tappa hjåret när man blivigt vikstabil och vart de ett tag. Då börjar även håert komma tillbaka sakta sakta.