Inlägg från: MissHellen
|
-
Och funderingarna har gått fram och tillbaka. Men när jag får svaret (om jag nu får ett nej), tänkte jag fundera på om jag ska skicka en egenremiss ändå.. Vi får se!
-
Nej! Min VC läkare skickade en remiss, så de är gjortZodic skrev 2010-05-14 14:52:27 följande:men var det en vanlig läkare på VC? Då är det ju bara att gå till någon annan.Det är nog första personen jag hört talas om med ett bmi över 40 som nekats.
Nu väntar jag på bedömingsmöte, om op. De är där jag inte tror att jag kommer få "godkänt"..
-
Får man inte ha hormonspiral om man ska opas?

-
I morron är de en vecka tills jag ska träffa läkaren för bedömning
Skrämmande!
Får jag veta svaret då, direkt eller vill han ha "betänketid"?
-
Zodiac: Nu har jag inte operarat mej (inte äns fått ett ja..), men jag tänker på de väldigt ofta! Försöker läsa så mycket negativt som möjligt och inte bara alla kilon som är tappade! Men, som du säger, i längden har ju fetma oxå mååånga nackdelar!
-
På Onsdag ska jag på bedömingsmöte, sjukt nervös!
Vill bara få de gjort.. -
På Sundsvallssjukhus, i Västernorrland. Jag är mest nervös för ett nej :/Mli79 skrev 2010-05-24 12:52:29 följande:Vart var det du skulle på bedömning? Det kommer säkert att gå bra, jag förstår dock att du är nervös, det var jag också. Mycket mer nervös för det än för min OP nästa vecka.
Men om jag nu får ett nej, så har jag iaf fått ett svar. Jag hatar att inte veta! -
Ingen aning! Men om de "bara" vore för BMI, skulle jag få operationen (då jag har över 40). Men här ska man vara mer sjuk, än bara ha högt MBI..FMEmbla skrev 2010-05-24 14:22:23 följande:Men vad händer om man får ett nej, får man söka sig vidare och operera sig privat då eller?Hur bedöms det liksom? -
I morron ska jag äntligen få de överstökat, bedömningsmöte som står på schemat
Så nervös! -
Spännande! Nervös?Tinzi skrev 2010-05-26 07:55:05 följande:Samma här :) vart ska du? Jag ska till Sofiahemmet kl.11
Jag ska på Sundsvallssjukhus, i Västernorrland klockan 13:30. Känns långt dit och vill bara ha de gjort nuuu!