Inlägg från: Jejja78 |Visa alla inlägg
  • Jejja78

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Nu är det nära ! Ska handla i morron för flytande efter op . Snälla ge mig tips på bra saker att köpa (äter inte fil )

• Jejja78

Någon här som provat att äta varma mackor ? Och isåfall gick det bra ?

• Jejja78

Ligger här i Torsby och är ny opad allt har gått bra men är öm i magen antar att det släpper om ett tag ! Får i mig lite klara vätskor och i morron blir det lite varm soppa är så sugen !!

• Jejja78

Måste fråga er opade : blev opad i måndags mår ganska bra men är så yr i huvudet och mår lite illa är det fler som känt så ?

• Jejja78

Ok är hemma så jag tar bara panodil . Blir så orolig ska man ringa eller inte ??

• Jejja78

Tack för era svar känner att jag bara vill gråta och att allt ska vara som förut ! Hatar att må så här

• Jejja78

Erajka : Tack för ditt svar försökte svara dig men det funkade inte Ok ja det kan ju vara en anledning kämpar med en protein dryck från Apoteket nu hoppas det hjälper ! Mår lite bättre nu än i morse som tur är ! Hur länge sedan är det du opade dig och hur mår du idag ? Kram Jessica

• Jejja78

Någon här som vet om banan smoothie funkar några dagar efter op ?

• Jejja78

Ska äta flytande två veckor är det från op datum eller utskrivnings datum ? Någon som vet ?

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)