Hera78 skrev 2010-12-29 12:19:53 följande:
Men på den bilden där du lyfter armen syns det ju ingenting? Jag väntar mig att det kommer hänga 10 cm på mig när jag väl är klar
Jag förstår absolut att du inte ville nöja dig med A-kupa, det lär inte jag heller göra om det blir så för mig. Men hur kommer det sig att du måste göra om det?! Och på tal om rumpa, jag har ingen rumpa nu och jag lär inte få någon sen heller, den är tokplatt. Fick en kommentar av min fd. då vi var tillsammans för många herrans år sedan som gjorde att han inte direkt låg på plussidan sedan... "Du har ju ingen rumpa, det är bara ett streck i ryggen" Idag kan jag skratta åt den kommentaren, det kunde jag inte då

HAha, tro mig håller jag armen rakt ut så hänger det, 5-åringen säger att det är mammas vilande muskler
Har haft en hel del komplikationer med framför allt bukplastiken, redan direkt efter op så upptäktes att muskeln på ena sidan av magen lossnat och magen var/är helt sne. Sen fick jag blödningar i båda brösten, jisses vad ont det gjorde. Nä de väl satt in medicin för det så fick jag en jätte kraftig infektion i snittet på magen, låg i över en månad med 40 graders feber, till slut hade jag ett hål stor som en tennisboll rakt in i buken, så ärret är som en knytnäve precis under naveln, finns inte en chans att dölja med trosor.
Som om inte det vore nog så har ena implantatet åkt ner längre än det andra.
Så den 22/2 så ska de gå in, sy fast magmuskeln igen, göra första av ca 3 ärrkorrigeringar samt byta implantat och minska ena fickan i brösten. Surt som tusan att gå igenom hela proceduren igen, men har man lagt 100 000:- på det så vill man att det ska bli bra. Och det kommer det bli, förr eller senare
Hahaha, streck i ryggen, det är precis vad jag har också, men till våren ska jag ha lyckats forma kroppen så jag har en jäkla massa muskler just på röven, nått att fylla ut byxorna med, helt värdelöst när till och med storlek 34 hänger...