Inlägg från: Fragile Angel |Visa alla inlägg
  • Fragile Angel

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Mli79 skrev 2010-08-27 07:28:18 följande:
    Tack för inbjudan, vi har fått den ett par gånger nu. Jag tycker att det börjar bli lite tjatigt vid det här laget. Och om det är så att du väntar på en reaktion innan du slutar posta inbjudan så kan jag ju bara tala för mig själv: Tack, men jag är inte intresserad.
    Håller med dig.

Nej tack, jag är inte intresserad.
    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Fragile Angel

Vad fan... Provade just den minsta tröjan jag har i garderoben, strl 42, och den är FÖR STOR... Den största tröjan jag hade i grderoben var i str. 56, den är som ett tält x 8.

• Fragile Angel
    Davidoff1975 skrev 2010-08-27 22:20:38 följande:
    Frågar igen.....

Hej tjejer.

Har en fråga. När ni börjat med flyt, vem har meddelat er om det när ni ska börja å så? Jag kontaktade Uppsala via mail å frågade om min remiss gått tillbaka till västerås, men det hade den inte. Istället får jag veta att dietisten som jag var hos förra veckan ska ringa mig nästa vecka men jag vet inte vad hon vill för när jag var där förra veckan var hon jättenöjd med mina förändringar. Tror ni det är något jag behöver vara orolig över?ObestämdDrömmer
    Jag flöt endast i fem dagar, eller om det var sex dagar, då jag fick en återbudstid. Opererades på Ersta.
  • Fragile Angel
    Ölandstokan skrev 2010-08-28 17:24:57 följande:
    Trycker på "GILLA" knappen
    Grattis
    Tack .
  • Fragile Angel
    Davidoff1975 skrev 2010-08-28 18:33:07 följande:
    Ok, var det läkare eller sköterska som du fick beskedet av? Jag är så nojjig över att ngt inte stämmer eftersom dietisten ska ringa mig nu i veckan. När jag var där va allt grönt å hon va jättenöjd med vad jag åstadkommit.
    Av en sköterska.
  • Fragile Angel
    1638 skrev 2010-08-28 19:31:39 följande:
    Nu e jag i mål!
    27/1 - 28/8
    Har på denna tid tappat 39,5 kg o väger nu under 70 o det var till 70 jag ville...
    Är 175 lång o med nuvarande vikt på 69.5 kg så är jag mer än nöjd...
    På så kort tid... trodde jag ju aldrig
    Men kroppen väljer ju själv när den är klar så vem vet.....
    men för min del får det avta nu, känner att även muskelmassa börjar försvinna o nu räcker det....
    Ville bra dela med mig....

BTW- kan meddela att jag pga smärta i en axel tvingades ta en tradolan retard (depåtablett)
    Skulle jag INTE gjort!!!!
    Blev hög so mett hus o gick i dvala i nästan ett dygn..
    Snacka överdos...
    Allt togs ju upp i tarmen på kort tid o det handlde om en depå tablett (långtids)... ujujuj... gör jag aldrig om....
    Pratade med läkaren om detta o han hade svårt att hålla sig för skratt med tanke på att han så väl vet att värktabletter är svårt att få i mig hur ont jag än har... han förstod att jag hade ruggigt ont o skrattade gott åt mitt "rus"....
    Grattis!
  • Fragile Angel
    Sessans skrev 2010-08-28 20:59:20 följande:
    hej alla!
    Men när man går ner så mycket i vikt så blir det ju en del skin över och vad ska man göra med det?? är ju inte så kul att ha..... men man kanske kan få operera bort det eller?? någon som har gjort det eller väntar på att få det sedan??

Min dröm är ju att komma ner i storlek 40-42.... har alldrig haft dom storlekarna i vuxen ålder :(
    Stör man sig för mkt på det så kan man, om man har tur, få göra en bukplastik, genom landstinget.
  • Fragile Angel
    Queenie70 skrev 2010-08-29 14:25:43 följande:
    Hoppar bara in som hastigast för att skryta om att jag köpt stövlar för första gången på 20 år. Har inte ens kunnat få på mig specialstövlar tidigare.
    Vad roligt . Grattis!
  • Fragile Angel
    bolla75 skrev 2010-08-30 10:18:07 följande:
    En liten fråga till er som opats på Ersta:
    Ska på gruppinfo med dietist på torsdag. Har fått papper att skriva ner mitt matintag för två vardagar och en helgdag... ska dessa papper "redovisas" på nåt sätt eller vill dietisten ha dem? Vågar knappt skriva ner vad jag äter... *skäms*
    Jag fick inte fylla i ngt sådant.
  • Fragile Angel

Jag mår så dåligt. Blev ju sjuk förra veckan, hade hög feber i ngt dygn, sedan snuva och hosta. Igår kväll fick jag tillbaka febern, och imorse vaknade jag med 39,2 i temp och så tungt att andas. Ska till närakuten 13.15. Jag tror på lunginflammation, känner igen förloppet då jag hade det för två år sedan. Då var jag galet sjuk, fick byta antibiotika fyra gånger innan jag blev frisk, var sjuk med 40 i temp itre veckor, sedan tog det fyra månader innan jag återhämtade mig helt.

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)