Inlägg från: Fragile Angel |Visa alla inlägg
  • Fragile Angel

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Nala skrev 2010-09-07 13:43:30 följande:

Hallojsan allihopa :)

Grattis till alla som har blivit eller väntar på operation. Jag håller tummarna för er som väntar.

Nu är det drygt ett år sedan jag operarerades och jag har gått ner ca 48 kg. Jag vill ner ca 8 till men vi får väl se hur det går, nu står det still och har gjort ett tag.

Bifogar ett par kort från idag, före-kort finns i mitt galleri, hojta om ni inte kommer åt dem så lägger jag till er.

Vilken skillnad! Snygging där .
    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Fragile Angel
    sabinaa skrev 2010-09-07 14:09:47 följande:
    SKOJA MIN DOJA!!!!!!

Skit, mitt hjärta slår i 150!!!!!

Det ringde på mobilen och där stod ett 08 nr. Och när jag svarade så sa hon "HEJ JAG RINGER FRÅN ERSTA SJUKHUS!!! Tur jag satt ner annars hade jag svimmat och tur jag var själv hemma när jag la på luren för jag måste ha sett ganska fånig ut när jag skuttade omkring som en tok här hemma!!!

Jag ska vara på Ersta Sjukhus på torsdag. Fick boka biljetter idag så det blev dyra biljetter men jag vet att jag får använda betalningsförbindelse. Ska bara hitta rätt hur jag får en sån hem. Fick lite nr av hon som ringde.

Helt sinnessjukt. Skitglad samtidigt som jag är lessen för min lille son fyller 2 år samma dag. Eller hur är det typiskt! Och jag får åka jättetidigt och kommer hem sent, kanske har jag tur o träffar honom på kvällen. Men vi får fira honom på fredag istället. Som tur är så är han så liten att han faktiskt inte förstår att han fyller år.

SÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ NERVÖS.  Hur fasiken ska en tös från Österlen kunna hitta rätt. Hon pumpade mig full av information men man får väl fråga sig fram.

JISSES JISSES JISSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad roligt . Grattis & lycka till!
  • Fragile Angel

Jaha, då har man svimmat idag med då...

• Fragile Angel

Vill också se , Nettan1982 

• Fragile Angel

Har varit tillVC nu, då jag svimmat fyra gånger sedan i måndags. Hade lite för lågt blodtryck, men inte alarmerande lågt 110/70. Men det kunde iaf förklara mina blodtrycksfall.

• Fragile Angel
    Nettan1982 skrev 2010-09-08 18:16:40 följande:
    Tack så mkt! Vad bra man mår av komplimanger, det borde man verkligen ge folk oftare... :)

Så klart du får Bellevue! :)
    Skitsnygg är du .
  • Fragile Angel

Grattis till alla som blivit beviljade en operation. Underbart .

• Fragile Angel
    SkinnyNo2 skrev 2010-09-11 09:10:37 följande:
    Hejsan!

Här kommer en liten fråga till er som blivit op'ade på Ersta.... Enligt dietisten SKA man flyta på Modifast 2 veckor innan op. Frågar dom något om flytet innan op? Känner på mig att jag inte kommer klara av att flyta på Modifast, såååå äckligt, utan får hitta på något annat men jag vill ju inte att dom ska bli arga.... Flört
    Ta inte illa upp nu, men jag tycker att man ta mig tusan får lägga manken till och göra det man blir ombedd att göra inför en operation. Det är två veckor det handlar om, två ynkliga veckor. Och efter dom, behöver du ALDRIGmer gå på pulverdiet.

Lycka till .
  • Fragile Angel

Inlägg tas bort bort om dom citerar ett annat redan borttaget inlägg, eller om man diskuterar anmälningar, eller på annat sätt bryter mot forumreglerna.

• Fragile Angel
    SkinnyNo2 skrev 2010-09-14 22:33:51 följande:
    När det går fort så går det undan!!! Skrattande

Inte nog med att jag blev uppringd från Ersta och tillfrågad om jag kunde komma på bedömning idag istället för den 23/9, när jag var på väg dit ringde dom igen och frågade om jag kunde komma ännu tidigare än den tid dom bokat in tidigare under dagen....

Fick träffa en läkare och efter ca 3 min av "kallprat" fick jag ett JA till operation.....!!!!!
    Vet dock inte exakt när op kommer ske men enligt sköterskan jobbar dom på för fullt nu och har väldigt korta väntetider. Första kvinnan som ringde sa ju ca 1 månad, sköterskan som jag sen träffade sa 2-3 månader. Vet inte riktigt vem jag ska tro på men det spelar inte så stor roll för jag fick ett JA! Är överlycklig! Skrattande
    G R A T T I S! Underbart!
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)