Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Ja man hoppas de kommer gå.. Har gått ner 12 kg, skulle gått ner 13.. Är orolig över att de skickar hem mig

Men nu börjar jag få kalla fötter..... eller kalla fötter & kalla fötter, men jag är skitnervös, och då tänker jag bland annat på OP efteråt då man ska äta hela tiden. Vad är det, 6-7 måltider om dagen & det ska ätas så hela livet? Kan höra vad de kommer att säga på jobb, ska du äta nu igen.....

Eftersom det verkar som om vi har blivit lite fler skåningar i tråden puffar jag lite för denna: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m52206378.html . Ett nytt försök kanske?

Jag har sedan OP haft lite känningar av typ blodtrycksfall/yrsel när jag reser på mig men tänkt att det är ju inte så konstigt pga näringsbristen. Men igår blev det lite värre, och idag trillade jag, typ nästan svimmade, när jag skulle resa mig från halvliggande i soffan till stående. Yrseln är riktigt äcklig och den släpper inte riktigt heller utan är konstant. Vid varje häftig rörelse så svartnar det lite för ögonen. Blir det värre så kontaktar jag givetvis sjukvården, men jag tänkte höra med er om det är något som kanske är vanligt efter GBP? Har ni haft problem med det?