Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
jag fick inte vara blodgivare enl landstinget här. de förklarade att de näringsämnen man får i sig måste man behålla själv. o dessutom var blodet inte särskilt bra från oss gbp-opade.

jag fick inte vara blodgivare enl landstinget här. de förklarade att de näringsämnen man får i sig måste man behålla själv. o dessutom var blodet inte särskilt bra från oss gbp-opade.

Idag är jag ett snäpp från normal-BMI o 1 kilo ifrån att väga 70-ngnting.

Tillbaka efter en natt i helvetet.
Tokdumpade på 2 tsk pulvermos (tänkte mig inte för) och har spytt hela natten.
Så svaret  för de som undrar är att visst kan man kräkas om man har tur  

Idag är en ny dag och allt känns ganska ok om än lite trött fast det är ju inte så underligt då jag inte har sovit många timmar.

Har norrköping bara Ersta att välja på som sjukhus för att åberopa Fritt Vårdval?
Ring och kolla, för det kan ju finnas något annat ställe som har kortare kö.
Jag skulle absolut flytta den, fast jag är ju villig att betala mina resor och uppehälle själv. Är man inte det ska man inte välja FV.

.
 . 
        halloj tjejer
här har jag 1 kilo till målvikt nu. är nere på normal-bmi o har totalt gått ner 47 kilo på mina snart 7 mån som opad.
känns jättebra.
tyvärr kommer jag väl gå upp en del igen nu eftersom det tydligen flyttat in ett pyre i min mage   men det är smällar man får ta. de rasar väl av igen efter förlossning
  men det är smällar man får ta. de rasar väl av igen efter förlossning   

tack. kanske ska tillägga att det är lite hemligt så skriv inget på facebook eller så ni som har mig där   

Jag gjorde open 23 dec -09 o har nått normalbmi o är 1 kg från målvikt. Har gått ner fr 123 till 76 kg. Dvs 47 kilo ner. På snart 7 mån.

Har inte tränat alls mer än några vändor i skogen. Men är gravid nu o mår så illa så nu orkar jag ingen träning. Skinnet hänger med skapligt. Men bukplastik blir det så småningom iallafall. Hade redan hängbuk efter 3 grav o första var kejsarsnitt.  
Jag är inget extraordinärt fall i viktnedgång enl kirurgen. Man räknar med 1-1,5 kilo i veckan första 6 mån minst. Jag har gått ner 1,9 typ. Men det är ju inte vansinnigt mkt mer. Tycker de flesta på tex viktdropp tappat lika mkt som jag efter så här lång tid. :)

Nej faktiskt inte. Jag vill inte gå upp för mycket såklart. Men några kilo upp är ju bara normalt o det försvinner ju sen iaf. :)