Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
sabina1983 skrev 2010-05-31 11:05:52 följande:
Ja kör på Nutrilett..ska opa mejj den 7 juni.. 

jaha ha flytit i 2 veckor nu..va på vägning å prover ida..å när ja ställde mejj på vågen blev ja lite chockad..minus 9kg..ojsan..Så nu e de 5dagar kvar till operation =D en fråga nu med..ni som vägde ca 110kg i början fick ni mkt "hängmage" när du nått mål vikten? eftersom dom inte opar överhänget här =(

Jag kan inte ta medel som man kan köpa då de är i kapslar och dem sätter sig bara och stoppar i magen så jag får ont.
    Jag kan inte ta medel som man kan köpa då de är i kapslar och dem sätter sig bara och stoppar i magen så jag får ont.

! Självklart är det jobbigt ochnervöst att vänta så länge! Hoppas tiden går fort idag, så det snart är din tur. LYCKA TILL!!!
 ! Självklart är det jobbigt ochnervöst att vänta så länge! Hoppas tiden går fort idag, så det snart är din tur. LYCKA TILL!!! 
        Ingen som ska opa sej på södertälje sjukhus på måndag????

Hejsan alla goa å glad..En nervös dam e man nu i morgon kl 07:00 ska ja infinna mig på södertälje sjukhus för operation..

Jaha då va de över =) opererades i måndags allt gick bra förutom illamående i 1 dygn=( 
så nu börjar de nya livet