-
Det var precis likadant här, sambon sa inte så mycket mer än att han stöttar mig i vad jag än beslutar. Jag tror att han längtar lika mycket som mig tills jag blivit smalare, då kanske vårt sexliv får fart igen...Lattjo skrev 2011-01-01 11:03:01 följande:Jag bara sa en dag att jag funderade på att operera mig. Jaha, sa han. Vill du det så stöttar jag dig, det vet du. Sen var det inget mer med det. Han har sett alla mina misslyckade försök genom åren och även om jag vet att han inte bryr sig hur jag ser ut nu (jag var rätt stor när vi träffades men inte såhär stor) så har jag märkt att han längtar tills jag blir mindre. Tills jag kan ha lite andra kläder tex, jag har tom kommit på honom att titta på skyltdockor och tänkt att jag skulle nog bli fin i det där :) -
Weeeeiiiiiiiiii!!!!
Har gått och väntat på brev från ersta om op. Har blivit tillsagd att det blir feb-mars men idag kom brevet och op är 2/2!! Det är om 2 veckor!!
Hade just ätit favoritpizzan när jag gick igenom posten så det blev min sista måltid, imorgon börjar två veckors flyt
Det känns helt overkligt det här och jag har 1000 frågor som snurrar i huvudet nu känns det som... -
Startade en blogg igår, helt ovetandes om att jag senare under dagen skulle få OP-datum
Kika gärna in
¨
http://gbp2011.blogspot.com/ -
Hur gjorde ni med flytet innan OP? Jag försöker hitta bra tider att dricka på men det är svårt. Igår drack jag mina kl. 11, 14, 17 och 20. Vid vilka tider drack ni era?
När jag gått på Cambridge tidigare (bara 3 ggr/dag) lärde jag mig att det bästa var att vänta så länge som möjligt på dagen. När jag tagit den första är jag hungrig resten av dan känns det som... -
Varför kan man inte citera på iphone-appen?!?
Mrs vilja: jag ska opereras den 2/2 och jag fick min tid i förrgår. Först vart jag helt chockad och tyckte att det var för snart. Jag fick ju börja flyta direkt! Men nu känns det underbart att det är så snart, 2 veckor kvar idag det är helt sjukt snart!!! Jag slipper gå och vänta och oroa mig, det är bara och köra
2/2 tror jag är en bra dag att operera sig
-
Mrs Vilja: jag opereras på Ersta :)
13 dagar kvar
-
Trollbottom: Japp, jag opas på Ersta den 2/2, gör du det också?? Bor du i Sthlm eller är du som jag utomlänspatient?
-
Ni som inte kommer tala om för arbetskamrater och liknande; hur ska ni förklara att ni äter så lite?
Jag har berättat för alla i min närhet och jag har enbart fått positiv och stöttande respons. -
Trollbottom: Jag ska vara där 7 på morgonen men det ska vi nog vara allihopa som opas den dagen. Kan det vara så att vi redan "pratat" på viktop.se fast under andra namn?
-
Jumbopolly: Härda ut! Det blir lättare och allt blir värre om du äter. Jag är på 5e dagen idag och sen i torsdags är det en barnlek för mig. Har liksom din systerdotter gått på flyt i 8 v fast med Cambridge, har man bara bestämt sig så
Jag är inte längre hungrig och lagar nu mat åt sambon. Jag ser mitt mål framför mig och då är det bara att köra