Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
varför ska jag nu alltid vara en sån jäkla klant  
om de inte opererar nu så vet jag inte vad jag gör , fattar inte att jag alltid ska lyckas :(
.....*humöret ligger i botten nu*

varför ska jag nu alltid vara en sån jäkla klant  
om de inte opererar nu så vet jag inte vad jag gör , fattar inte att jag alltid ska lyckas :(
.....*humöret ligger i botten nu*

Nu tillhör jag de opades sida. Operationen gick bra, lite segt att få i mig vätska och öm och mör, men vid gott mod, nu börjar ju livet :D

God fortsättning allihop :)
Idag har jag äntligen fått börja äta vanlig mat! Känns underbart! 
Snabb fråga, är det normalt att vikten stannar av då man börjar på purekost? Jag rasade ju först men just nu är det liksom plus minus noll :S Det kommer väl snart igång igen, inte varit ute och rört mig så mkt då jag mått lite dåligt, men nuså ska fläsket dallras lite igen :) Håll tummarna för mig! Jag lär väl inte stanna av här, men man blir ju aningens nervös :S

hur nice som helst!!!
    hur nice som helst!!! 
         Har börjat motionera på allvar igen den senaste veckan, så vi får väl se om det kan hjälpa den på traven lite...
 Har börjat motionera på allvar igen den senaste veckan, så vi får väl se om det kan hjälpa den på traven lite... 
        Nån som har ett bra tips på hur man får igång ett litet "ras" igen? jag vet inte vad jag gör fel, fastnade på en platå efter att ha börjat med vanlig mat, sedan lossnade det liite men nu är det segt som sjutton
Jag försöker röra mig och äta så bra jag kan, börjar vara rädd att jag är någon misslyckad historia som kommer fortsätta vara fet :(