-
Haha.... det har du ju faktist rätt i =) utan op hade det ju kostat fullt pris... Knäpp jag eLalalong skrev 2010-10-11 18:19:45 följande:Ja, hon tycker det känns snålt. 75 kr hade det ju kostat i vanliga fall också, så det blir ju på så vis inte dyrare att äta än vad det var innan hennes op. Det är väl så hon tänker. Däremot har hon blivit bättre på att be om Doggy Bag. Det har jag peppat henne till! -
Får man kateter under opn ???
-
Har glömt att kolla med dietisten om det är okej att dricka te under flytet... är det någon som vet????
-
Fasen vad läskigt, om exakt en vecka är jag opererad. Läskigt och livrädd känner jag mig....
Är det något jag bör tänka på nu inför min op??? Nått man inte få missa att ha med sig???
Tack för allt stöd här, har hjälpt mig jätte mycket =) -
Tyvär har jag inget mobilt bredband :SAnnicka skrev 2010-10-21 23:20:06 följande:Mysbyxor, dator, bindor, tofflor, en bok om du orkar att läsa.
Kram Annicka -
KristianstadAnnicka skrev 2010-10-21 23:23:19 följande:vilket sjukhus är det du ska op på? för du kan få låna där i så fall! -
Nu börjar jag bli nervös.... Jag ska opas på Torsdag i Kristianstad.
Är det någon här som har erfarenhet där i från och kan berätta lite?? även tips på saker man bör ha med sig??
Tack för mig :)
-
I morron är det äntligen min tur att lägga mig på op bordet.... Både skönt och jävligt nervöst,,;!!!
-
Då ligger man i sin säng på sjukhuset i Kristianstad. Väntar på sin tur att bli opad =) blir kring 10.30. Har en jätte trevlig rumskompis =) Inget nervös ännu, men det kommer...... :S
-
då vart man opad och vaken. Har fått duscha och snart är det frukost =) känns hyffsat bra, känns som kraftig träningsverk i magen,,,,, men vilken underbart personal asså =)