kurilill skrev 2011-01-19 19:29:47 följande:
En till med bebis, jag har en på 6 månader :) Han sover dock 19.30 till 07.30 så jag får sova på nätterna. Jag är på tredje dagen idag och tycker det går så himla lätt, är lite hungrig ibland, men annars tänker jag inte på att jag flyter överhuvudtaget. Gick ut och gick först 45 minuter och lite senare 1½ timma idag utan att bli det minsta matt. 4 påsar Modifast ska ju innehålla alla kolhydrater hjärnan behöver, till skillnad från VLC-deieter, så det måste vara därför. Eller så är det för att jag vet att jag måste göra detta innan operationen, man vet att man inte kommer gå upp allt igen utan bara fortsätta gå ner =)
åh så skoj... alltid skoj och få lite kontakt med någon som också fått barn och är tjock..
Mig försökte de ju inbilla att det nästan skulle vara omöjligt för mig.. Jag har gått på p-spruta i nästan 8 år å så kraftigt överviktig samt rökare.. det kommer aldrig ta sig om jag inte slutade röka, gick ner i vikt. men ack så de bedriog sig.. fortare än någon av oss anat så var jag på smällen... nu fick jag iof ett sent missfall första gången men det dröjde inte länge efter det heller förrän jag var med barn igen och idag har jag en lillkille på 4 månader.. Å HAN ÄR VAKEN .... VARENDA NATT!!!!!!!!
han vaknade redan strax före 00 natt å småbråkade lite... och nu vaknade han ca 04:15 "hungrig" sörru.. Nu har han bajsat, ätit, kaskadspyt och är vrålpigg och vägrar sova... tada.. SKOJ!!. NOT!!!!!!!!!!
Men det skall bli UNDERBART att operera sig... när opar du dig???