Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Knäcker macka tar mig ca 1 min. Vanlig mat tar ca 5 min.
Knäcker macka tar mig ca 1 min. Vanlig mat tar ca 5 min.
Min start vikt var 135 kg. Gick ner på två veckors flyt med nutrilett 13,5 kg
Jag dricker cola zero och fanta, sprite zero.
Jag dricker aldrig saft!!
Jag rökte och det var inga problem!!! Flyt diet och sluta röka samtidigt hade nog gjort att jag skulle nog ha slagit ihjäl nån!! ;)
Jag äter var tredje timme annars mår jag skit illa,skakningar,kallsvettas,svimmfärdig !!!!!
Inte ett skit!!! Bara vänta ut avfallet!! Jag grät när jag tvättade håret!! Det var stora klumpar som föll av!!
Man brukar räkna allt som allt!
Jag sov med ipoden o örat. Och sov mest på dagarna. Orkade gå små korta promenader i korridoren och bläddra lite i en tidning. Men sen sov jag mest!!
Jag delade sal med tre gubbar!! Så jag sov eller satt i dagrummet korta stunder. Fanns inte så många att prata med.
J L:: ge kroppen en chans att hämta sig mellan viktnedgången!!!! Din kropp är i kemisk obalans och kämpar för att förstå vad det är som har hänt!! Jag har stått stilla flera ggr och tycker att det är skönt pga huden har en chans att komma i kapp. Jag har ingen hud som hänger och då har jag gått ner 50 kg. Och du ska veta åxå att du går upp 2-3 kg varje gång du ska ha mens, men det tappar du på en gång sen efter mensen!! Ta det lungt och sluta stressa!!! En gång i veckan räcket det åxå att väga sig!! Du kommer att bli knäpp om du ältar detta ny. Släp det!!!!