Jenny N skrev 2010-12-29 10:21:00 följande:
Jepp, verkligen toppen med läkare som bara kan trolla sådär 

Ibörjan blev jag så ledsen, nu är jag så van vid att det snackas, de flesta vågar dock inte ta det direkt med mig utan man får höra det från omvägar. 
Sen har man e som helt plötsligt inte vill gå och handla kläder med mig för jag kan ju numera ha mindre storlek än de, äh det finns så mycket. som sagt man får lära sig stänga av, annars bryts man ju ner.
JAG är stolt över det jag åstakommit, vad andra tycker är oviktigt, jag mår bättre nu, är en bättre sambo/kollega och framför allt mamma som verkligen orkar på ett helt annat sätt än tidigare.
Tyvärr så tar det tid att se i spegeln förändringarna, mina bästa tips är måttbandet och kameran. De visar verkligen den stora skillnaden.
Lycka till på fortsättningen av din resa, snart är det du som lägger ut före och efter bilder och peppar de som är i början av sin resa 

En kompis till mig gjorde sin op för två år sen och nu i höstas gjorde hon tuttarna. Hon hade en kompis som hon haft LÄNGE som inte har hört av sig sen hon fick höra att hon skulle göra tuttarna. Kompisen är smal och också gjort om brösten och vi börjar misstänka att det är lite så att hon nu inte får all uppmärksamhet så då är hon inte med min kompis längre. Hon har istället skaffat sig en ny tjockis hon umgås med så hon fortfarande får all uppmärksamhet, tragiskt!
På söndag ska jag ta kort igen, då har det gått en månad sen jag påbörjade flytet, det ska bli intressant att se om det är någon skillnad :) Jag tycker liksom att brallor och allt spänner så väldit fortfarande, å andra sidan är det bara 9 dagar sen op också så man ska väl inte förvänta sig för mycket...