Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80
    Bubbles skrev 2010-12-16 17:47:05 följande:
    Jag vet inte om någon kommer ihåg mig här men iaf..
    Nu har jag nått -50 kilo och är så glad :)
    15 kilo to go...
    grattis till din viktminskning ,jag känner igen ditt nicknamn
  • Maddisen80
    METAMORPHOSIS skrev 2010-12-17 18:45:01 följande:
    Jag är så jävla less. Jag HATAR mitt magsår. Jag är TRÖTT på att må dåligt varje dag. Jag ÅNGRAR hela jävla operationen Gråter.
    kan de inte göra en operation eller nåt när man har magsår ?
  • Maddisen80
    METAMORPHOSIS skrev 2010-12-17 19:15:55 följande:
    Jo,men det är (såklart) sista utvägen. Men nu vill jag att dom ska göra en, för jag vill inte må så här längre. Har mått riktigt dåligt i snart 3 månader.
    jo alltid är operation den sista vägen ,jag har problem med hemorojder och jag har testat 2 olika salver + stolpiller  och nu vill läkaren att jag ska testa en annan salva hjälper inte de ska jag testa gummiband sen sprutor om inte de hjälps så blir de operation
  • Maddisen80
    METAMORPHOSIS skrev 2010-12-17 21:04:36 följande:
    Hoppas att du slipper operation. Dom brukar lossna av gummibanden.
    de är ju bra om de lossnar med gummibanden ;) gör de ont då ?
  • Maddisen80
    sabinaa skrev 2011-01-06 11:41:13 följande:
    Idag är det kalasdags för min store son som blir 4 år nästa vecka. Kommer bli en väldans prövning. Det känner jag redan. Han fick själv välja kakor och det är mammas kille för han tog sånt som jag älskar. Tungan ute

Men det ska väl gå vägen. Jag har börjat njuta av dofterna iaf.

Igår träffade vi morsa när vi handlade och då stod jag vid godiset och plockade. Jag hör mamma säga att, titta där står mamma och plockar, och jag vet vad hon menade att jag inte ska äta sånt osv... Men jag bryr mig inte om att svara. Men hör min man säga att det är till kalaset . Aha, säger hon och förmodligen känner hon sig dum Glad Söta lilla mamma. Hon som slutat röka och gått ner 15 kilo med att leva på GI metoden och ibland låter det gå många många timmar mellan måltiderna. Jag säger till henne att hon inte går ner i vikt genom att inte äta. Ja, säger hon. Jag vet....Ja, lilla lilla mamma! Solig

Och när vi kom hem sa gubben att han faktiskt hade sagt till sin svärmor att jag var väldigt duktig.

Varje gång jag blir arg eller sur så fråga gubben om jag är trött, hungrig eller ätit nåt. Alltså annat än det jag ska! Hahaha, han märkte nämligen direkt på mitt humör på nyårsafton att jag hade ätit lite lite. Men man kan faktiskt bli arg fast man inte äter godis!

Nej, gästerna kommer om 1,5 timme och ingenting är klart! Måste skynda mig.
    Vad duktig du är som klara dig utan godis
  • Maddisen80
    lilla agnis skrev 2011-01-06 13:13:11 följande:
    Jag håller ju på och flyter inför op nu (sjätte dagen idag) och jag tycker jag fryser som tusan hela tiden. Jag antar att det har med flytet att göra men så började jag tänka att även efter op får man ju inte i sig så himla många kalorier per dag. Ni som är opererade; upplever ni att ni är mer frusna än ni var innan?
    När man äter dietpulver så fryser man oftast så de är inte ovanligt
  • Maddisen80
    sweety88 skrev 2011-01-06 15:28:37 följande:
    Imorgon börjar mitt flyt, fick op tid den 8:e februari!! Synd det inte verkar finnas så många från norrbotten här inne
    lycka till med operationen
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)