Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
*urk* letar & letar...NÅN som kan tipsa om bra hotell i anslutning till Sophiahemmet...hyffsat nära iaf?
Och nån som fått tillbaka för hotellkostanden ännu & hur mkt betalade ni?
*urk* letar & letar...NÅN som kan tipsa om bra hotell i anslutning till Sophiahemmet...hyffsat nära iaf?
Och nån som fått tillbaka för hotellkostanden ännu & hur mkt betalade ni?
Hmm detta m. fritt vårdval, vad inneär det exakt? Jag har ju redan tid i Sthlm (bor i GBG) Men gubben min, kan han vända sig till ngt sjukhus närmare då lr?
Nån som vet hur köerna är för OP på Carlanderska? har ju OP tid i Sthlm 15 sep på Sophiahemmet (bor i GBG) men är SÅ rädd för att vara själv innan OP & efter i flera dagar, och min kille måsta stanna i GBG m. barnen & mamma har ej råd m. resa&hotell i sthlm & inte jag heller åt henne.
Så....hur funkar det här m. valfrihet i vården? Kan jag be att få en ny betl. förbindelse till carlanderska & OP där istället?
Annika: surt!
Tinzi: Läste idag (fast jag kan inte minnas var) att västragötaland nu har köpt platser på Carlanderska ring snabbt som attans och kolla om det stämmer för då kommer ni snabbt fram i kön.
Jag kan ge dig nr till kordinatorn i morgon om du vill, men nu har jag gonat ner mig i sängen och de har stängt ![]()
Idag hände det :) Jag är numera medlem i 70-någontingklubben, äntligen!! Vågen stannade på 79,6 och det känns sååååå bra. Det sniglar sig framåt men det gör inte så mycket, normal-BMI är vid 74, jag vill gärna ner till ca 70 så jag ser ju slutet nalkas :)
Kram på er alla fantastiska tjejer!!
Snälla gå in & rösta så slipper jag fråga & inte hålla kolla på alla olika svar jag får :)
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m53632202.html
Någon som vet om det finns utrymme att ta m. anhörig inför/efter OP iaf till Sophiahemmet i Sthlm?
Vill så gärna ha m. min mamma upp då mannen måste vara hemma m. barnen, men undrar om det finns gästsäng att hyra lr om man ska lösa hotell, ingen ANING om hur det brukar gå till nämligen.