Zodic skrev 2011-02-16 16:41:24 följande:
ja den känns väldigt jämn o bra när jag ser tillbaka på den :) men när man är mitt upåpe i det, vilket jag ju fortfarande är iof, så ser man det inte på samma sätt, de gånger vågen visat en viktökning eller står stilla tänker jag direkt att jag gjort något väldigt fel. Men det är ju sånt som händer, det fortsätter ju stabilt neråt.
Jag har motionerat oförskämt lite, skaffade ett gymkort i november, men sen jobbade jag alla dagar i december och varit bortrest en hel del i år så jag har lagt det lite på hyllan, underbara undanflykter :P skulle tagit tag i det denna veckan så går man och blir jättesjuk :(
Ni som nått målvikten, hur var sista viktnedgången?? Jag väger 68 nu, nästan precis bmi 25 :D vet inte vart jag vill men kanske till 60kg. det är en vikt som i mitt huvud är helt orealistisk att föreställa sig så vet inte riktigt eftersom jag aldrig varit normalviktig. Men ska jag tänka på det redan nu eller vänta tills jag är där, och försöka jämna ut det då? Det lär ju inte sluta upp direkt bara för att jag bestämt det..
Ja, det kan jag förstå men så är dt ju oavsett om man är opad eller inte. Man stirrar sig blind på vägen och känns som en katastrof så fort dt inte går neråt eller visar lite mer 

Jag försöker dock nu känna tålamodet och inte ha för höga förväntningar, för en del tar dt ju längre tid och tappa och vill inte göra mig besviken jag är ju ändå på rätt väg.